#2 Z wizytą w Warszawie

2/28/2016

Witam Was ponownie !

Dziś przychodzę do Was z postem z Warszawy. Ostatnim razem miałam okazję spędzić cudowny tydzień wraz z moim chłopakiem.
 Spędziliśmy go właśnie w Warszawie, cudowne miasto pełno sklepów, mnóstwo ludzi o różnych subkulturach, ale nie mogłabym tam mieszkać ludzie w moim wieku są tam bardzo bez kultury, bynajmniej Ci na których natrafiłam.
 Zwiedziłam dużą ilość miejsc między innymi: Pałac w Wilanowie i Pokaz świateł, mnóstwo galerii i ich okolic,jak również Starówkę.
 Było po prostu cudownie, pewnie nie będzie to moja ostatnia wizyta w tym mieście, może następnym razem uda mi się nawet z Wami spotkać, ale tego dowiemy się z czasem.
Do usłyszenia :)
















You Might Also Like

53 komentarze

  1. Warszawa to piękne miasto! Ale co poradzisz... Jaki kraj, taka kultura. ;D
    Zapraszam do mnie! http://zycie-wedlug-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :) oby tak dalej :)
    zapraszam :) http://xvcly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Warszawę! Taka młodzież jest w całym kraju, nie tylko w stolicy..


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione miasto w Polsce to Warszawa <3 Super post :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam 2 razy, ale w tym roku jeszcze tam jadę :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś muszę koniecznie pojechać do Warszawy :) Mi się zawsze podobają pokazy świateł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, widać , że miło spędziliście czas :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam teraz ochotę na taki wieczorny spacer po Warszawie ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wyjazd.
    Ja byłam kilka razy w naszej stolicy :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to miasto! Tylko szkoda, ze tak rzadko tam jeżdzę. :/ Zazdroszczę wyjazdu!
    Po mojej krótkiej przerwie, zapraszam na nowy post!
    🌙 http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótki post, ale za to treściwy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Warszawę, zwłaszcza w nocy.
    Fajnie, że udało wam się tyle zwiedzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkam w Warszawie, faktycznie niektórzy ludzie są bardzo odpychający :(

    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam w Warszawie ale mam zamiar się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo chciałabym zobaczyc warszawe
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wprawdzie nigdy nie wymieniam się obs/kom, ale Twój blog mnie naprawdę zainspriował :)
    Warszawa jest piękna !

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Warszawa jest piękna! Byłam tam 4 lata temu i z chęcią pojechałabym tam po raz drugi :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Warszawa to piękne miasto! :)
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Też planuję w wolnym czasie wybrać się z Narzeczonym do Warszawy troszkę pozwiedzać. Ale również tak jak Ty nie chciałabym tam mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Warszawie. :)

    Pozdrawiam Agnieszka
    five-souls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham Warszawę i mam zamiar się tam przeprowadzić wkrótce :) poza tym świetny design bloga , obserwuję i zapraszam :*

    http://xxrestless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam światełka i chociażby z tego powodu bardzo chciałabym się tam znaleźć :D
    Może i mnie uda się namówić chłopaka na małą przejażdżkę..
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Warszawa to przepiękne miasto😘😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wybieram się w maju na kilka dni do Warszawy. Cieszy mnie to, że wygląda ona tak piękne! Przez parę lat mieszkałam w Berlinie i przyznam szczerze, że uwielbiam spore miasta! Kocham Bydgoszcz i Wrocław, jestem ciekawa jakie wrażenie wywrze na mnie Warszawa. Pozdrawiam!

    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Warszawę! Co do kultury osób w podobnym wieku-masz rację. Również na takich trafiłam.:)

    obserwuję :)
    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też chciałabym pojechać do Warszawy, ale na razie nie mam możliwości :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niedługo też wybieram sie do stolicy :) fajne zdjęcia:)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w tym roku mam zamiar wybrać się do Warszawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze okazji zwiedzać Warszawy jako takiej, choć byłam tam już dwa razy. Mam jednak nadzieję, że jak zawitam tam znowu to będę miała więcej czasu i choć trochę się po niej przejdę.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia ;) Ja osobiście uwielbiam Warszawę, jest tam naprawdę cudownie. Mam nadzieję że jeszcze będę miała okazję tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście zakochałem się w Warszawie i zrobię wszystko żeby tam w przyszłości mieszkać i rozwijać się zawodowo :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Och zgadzam się z tym, że ludzie w Warszawie niestety nie są za mili. Byłam w Warszawie dwa razy, a na palców u rąk by mi zabrakło, aby wymienić ile razy spotkałam się z negatywnym nastawieniem ludzi :/
    Niemniej jednak Warszawa to bardzo piękne miasto i cieszę się, że spędziliście tam razem cudowny czas :)
    No i nie mogę nie wspomnieć o zdjęciach :) Są prześliczne ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Acaila :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzecie zdjęcie mnie ujęło *-*
    Bardzo fajny post ;)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia <3 ja uwielbiam Warszawę. Bardzo dawno tam nie byłam i musze ją odwiedzić :)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Warszawa to piękne miasto! Niestety byłam tam tylko raz.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy post, ja tylko marzę żeby zwiedzić Warszawę bo nigdy nie byłam
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie, jestem z Opolskiego.. ale mam zamiar się kiedyś do niej wybrać ;)

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Warszawa jest naprawdę piękna. Byłam tylko raz i chcę się niebawem znowu wybrać :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Pozazdrościć takiej wizyty z chłopakiem w Warszawie :) Sama nigdy tam nie byłam, ale mam na tyle jeszcze życia przed sobą że myślę iż moje malutkie marzenie się spełni :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku zazdroszczę :) Świetne zdjęcia ^^
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę wycieczki do Warszawy ja osobiście marzę o weekendzie w Krakowie <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio byłam w Warszawie ok.3 tygodnie temu :) Warszawa to naprawdę piękne miasto

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne zdjęcia!
    Życzę Ci dużo motywacji!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham Warszawę! Jestem tam bardzo często!
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam i życzę
    miłego dnia!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Też byłam i było naprawdę wspaniale :) Pałac kultury i widoki z niego są niesamowite. Polecam

    https://saxandjazz.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  46. No tak, nie ma to jak stolica! Też do niej często wracam ;)

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Warszawa to piękne miasto i wiele ciekawych rzeczy i pięknych widoków ;)

    modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Urzekające miasto pod względem budowli. Lubię takie miasta jak Warszawa, natomiast jedno co mnie tam przeraża to pośpiech ludzi (za czym??) :>

    Zapraszam do siebie:
    http://wski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja byłam w Warszawie na wycieczce szkolnej. Spodobało mi się, chociaż nie wiem czy potrafiłabym tam mieszkać. Chociaż może na obrzeżach..

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Osobiście nie przepadam za Warszawą.
    Unikam wizyt tam jak tylko się da, jednak czasami trzeba.
    Kilka atrakcji turystycznych i w sumie nic więcej nigdy nie przypadło mi tam do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeśli chodzi o Warszawę jestem zakochana w starówce - nie umiem odnaleźć się wśród tych ogromnych budynków i tam czuję się najbezpieczniej!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/04/undercut.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Dawno nie byłam w Wawie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook