#1 Wielki powrót !

2/18/2016



Witam Was ponownie, jak ostatnio zauważyliście w ostatnim czasie mój blog został zupełnie pusty tak jakby nigdy nie istniał. 
Była to bardzo ciężka decyzja by to wszystko usunąć ale cóż stwierdziłam że lepiej zacząć wszystko od nowa. 
Inna koncepcja itd. Od teraz posty będą pojawiać się co weekend lub wolny czas który akurat będę mieć.
 W najbliższym czasie szykuje również dla Was jakiś mały konkursik mam zamiar również wrócić do współpracy z marką Shein, jak również starać się o współprace z innymi markami. Liczę również na waszą pomoc, może to wy macie pomysł na różne tematy które chcielibyście zobaczymy w moich postach. Czekam na Wasze propozycje i do zobaczenia ! :)

You Might Also Like

51 komentarze

  1. Powodzenia i wytrwałości ! :)
    ClaudetteK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, obserwuję :)

    Zapraszam do mnie: www.wmr-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i możesz pisać na rożne tematy.
    Na wszystko co wpadnie ci do głowy! :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami nowy start bloga jest potrzebny, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, trzymam kciuki! ♥
    Zapraszam do siebie : princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia życzę :)
    life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, a co do postow to sama zdecyduj :* ja lubie wszystko czytac! Obserwuje! :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam taką sytuację i okazała się być strzałem w 10! Mam nadzięję, iż teraz się odnajdziesz, a Twój blog rozpromieje!
    Powodzenia życzę! ^^

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życze powodzenia i jak największych sukcesów! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. rok temu ja usunęłam całą treść bloga i nie żałuję tego do tej pory, jest o wiele lepiej ;) mam nadzieję, ze tobie też się uda.. ja osobiście lubie czytać wypowiedzi na jakiś dany temat, lub recenzje, będzie mi miło, gdy będziesz o tym pisać ;)
    pozdrawiam i obserwuje ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) bardzo podoba mi się twoja strona i na pewno będę wracać :) czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! Wierzę, że będzie lepiej :D
    http://modelsperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia. ja też myślę nad jakimś konkursem / rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! Zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia i wytrwałości :*
    paulannn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. odważny krok! bede czekac na posty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też miałam taki czas i usunęłam dosłownie wszystko - NOWY START. Wyszło mi to nawet na dobre ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy ma chwile zwątpienia, jednak życzę wytrwałości w pisaniu i prowadzeniu bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia trzymam kciuki
    Aliccce24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obecnie też zastanawiam się nad usunięciem bloga. Tylko, że ja mam zamiar po prostu założyć nowego. No cóż jak na razie zostaje mi tylko życzyć ci powodzenia w dalszym blogowaniu :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. też piszę wtedy kiedy mam czas, bo studia , dziecko, przygotowania do obrony :( .
    powodzenia !!

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia !
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piona! Ja też zaczynam od poczatku :* Życzę Ci Powodzenia :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia! Czekam na nowy post z niecierpliwością :)
    http://stylishfashionbyLu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To była pewnie trudna decyzja , wszystko co stworzyłas skasować paroma kliknięciami :<
    Ważne ,że podjełaś chęci do stowrzenia wszystkiego na nowo :)
    Jeżeli współpraca z Shein to pewnie tematyka głównie modowa ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazwyczaj zaczęcie wszystkiego od nowa wychodzi nam na dobre!życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!
    Imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę powodzenia w systematycznej pracy. Zazdroszczę wspolprac i życzę jszcze raz powodzenia 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę powodzenia! Czasami lepiej zacząć wszystko od początku.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę powodzenia w pisaniu. Możesz pisać co tylko ci przyjdzie do głowy: Różnego typu TAG'i, OOTD, GRWM, przemyslenia, recenzje...
    Trzymam kciuki! :) http://oursecretlife15.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia kochana! Oby Ci sie udało ;)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę powodzenia! Aczkolwiek jestem zdania, że jak sama nie wiesz o czym pisać to nie pisz, bo po tekście odniosłam wrażenie jakby ten blog był tylko i wyłącznie dla współprac.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Też zrobiłam tak ze swoim blogiem.
    Powodzenia :)
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę Ci powodzenia w prowadzenia bloga i zapradzam Ciebie do siebie na book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. No to życzę powodzenia! :)

    crybb-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny i prosty design :D
    powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja już któryś raz zaczynam od nowa ale na kompletnie nowym blogu, powodzenia i obserwuję:)
    www.fflare.blogspot.com <- nowy post, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, że zaczynasz od nowa chociaż nie widziałam twoich poprzednich postów :) Ale czasem dobrze jest zamknąć pewien rozdział i zacząć od początku :) Będę wpadać :)
    Pozdrawiam :)
    Rebel
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Życzę powodzenia, tylko błagam, zmień rozmiar czcionki. W wersji mobilnej jest źle czytelna. Co większe nie znaczy lepsze. Jak by co, mogę pomoc xi z wyglądem bloga ;)
    Wykonuje banery i loga.

    Zapraszam do siebie:
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowny post.Napewno jeszcze zajrze <3 zapraszam do mnie paulina-janczura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Powodzenia kochana! Obserwuję od dawna.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego
    bloga i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook