#4 Żołnierze wyklęci- 1 marca

3/06/2016




29 marca w Ostrowcu Świętokrzyskim, a konkretnie w szkole im. Władysława Broniewskiego odbył się konkurs z okazji Narodowego Dnia Żołnierzy Wyklętych w którym ja wraz moją drużyną zajęliśmy 4 miejsce. Był to dosyć ciekawy konkurs, ponieważ była to tzw. "Gra uliczna". Na początku zasady były tak jak przy grze podchody, szukaliśmy kopert w których były różne zagadki i podpowiedzi. Następnie trzeba było złożyć broń i poskładać flagę. Nie obyło się również bez pytań w których mieliśmy najlepszy czas ze wszystkich szkół które wystartowały w tym konkursie. Na sam koniec odbyły się wyścigi drużynowe. Takie jak niesienie rannego na noszach oraz bieg w maskach gazowych przez przeszkody. Mimo wszystko dzień ten uważam za udany dowiedziałam się bardzo dużo o Żołnierzach Wyklętych. Konkurs ten odbywa się co roku więc również wezmę w nim udział.
Wracając jeszcze do biegu w maskach gazowych chciałabym dodać że było to ciężkie zadanie ponieważ maski nie były odpowiednio dostosowane do twarzy i powietrze wydostawało się innymi wylotami co praktycznie powodowało omdlenia i zawroty głowy.
Poniżej filmik z całego wydarzenia, gdzie również jest mój bieg.
Zapraszam :)






You Might Also Like

18 komentarze

  1. Dużo osób już nie pamięta o tym dniu niestety :(
    Bardzo fajnie, że został wymyslony taki konkurs sliczne zdjecia :)
    Cudowny filmik :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/03/plany8-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uczestniczyłam w biegu ku pamięci :) Jestem zadowolona ponieważ jestem sportowcem roku szkoły więc bieg na 2 km + ku pamięci dostałam dodatkową 5 z historii lecz nie o to mi chodziło. Poprostu chciałam pokazać że warto pobiec chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam wziął bym udział w takim konkursie ;) Bardzo fajna notka ;)
    hubertkuc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny filmik :) Wspaniale że pamiętasz o tym dniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog bardzo ładny, przejrzysty i miło się go czyta, a ja ciesze się że istnieją jeszcze blogerki, które poświęcają się takim oto tematom! Super! :)
    http://bemyatmosphere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam na wielu konkursach o tej tematyce, trudna i zapomniana sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Brzmi super, sama wzięłabym udział w takim konkursie!
    http://mchodacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie,że niektórzy pamiętają:)
    Sama bym wzieła udział w takim konkursie:)
    aniapiatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny konkurs. Świetnie przegląda się Twojego bloga. Pozdrawiam i obsereuje :)
    http://wiktorialenik.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Super konkurs!
    Uwielbiam historię i szanuje to święto jak najbardziej :)

    Zapraszam, http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny post! pozdrawiam!
    zapraszam do mnie -> http://szanellaa.blogspot.com/2016/03/szanella-w-dubaju-1.html

    OdpowiedzUsuń
  12. w moim mieście każde polskie święto obchodzi się bardzo hucznie:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym wzięła udział w tym konkursie ! U nas w mieście był bieg ku pamięci Żołnierzy Wyklętych , gdzie wzięłam udział ,ale nie zajęłam dobrego miejsca :D Ale mi się wydaje ,że liczą się chęci a nie podjum.

    Obserwuję !

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny konkurs. Ale myślę, że nie dla mnie.
    Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest to bardzo pamiętny dzień, u mnie w szkole zawsze są okazyjne apele, albo przerwy w takiej tematyce przygotowywane, ale tym razem nic takiego nie było...
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook