#7 Ulubieńcy Marca

3/27/2016



Hej, dziś przychodzę do Was z trochę innym postem niż dotychczas, a mianowicie z ulubieńcami danego miesiąca będę robiła takie posty regularnie co miesiąc.
 Mam nadzieję że pomysł i wykonanie go prze zemnie przypadnie Wam do gustu.

ULUBIONA PIOSENKA MARCA
  W tym miesiącu moim muzycznym ulubionym wyjątkiem jest piosenka One Direction-Pefect.
Na ogół nie słucham takich piosenek, ani tym bardziej tego zespołu.
Ale ta piosenka zdecydowanie przypadła mi do gustu, jest cudowna.Mówiąc w skrócie jest o zakochanym chłopaku który nie wierzy w siebie.

ULUBIONE KOSMETYKI MARCA
Ulubionymi kosmetykami tego miesiąca jest
mascara i cień do brwi wraz z woskiem z avonu
fluid firmy Astor oraz baza pod podkład firmy Bell.
Te produkty sprawdziły mi się w 100%
Jestem z nich bardzo zadowolona ale jeśli miałabym wybrać niestety nie potrafiłabym.
 ULUBIONE UBRANIA LUTEGO

Ulubionymi ubraniami lutego są spodnie firmy Stradivarius 
oraz czapka firmy NewYorker. Jak na takie spodnie byłam pewna że nie będą zbyt wygodne ale są wspaniałe, rozciągliwe dzięki czemu dopasowują się do nogi.

ULUBIONY KOMENTARZ MARCA
Ulubionym komentarzem na blogu jest on od użytkownika "Trzy zołzy". Spodobał mi się on pod względem że jest szczery takie komentarze uwielbiam czytać!
 


You Might Also Like

46 komentarze

  1. Widzę, że mamy podobnych ulubieńców.
    Ostatnimi czasy ta piosenka bardzo często jest puszczana w radiu, dzięki czemu szybko wpada w ucho.
    Co do ubrań to ta czapka najbardziej przypadła mi do gustu. Bardzo ci pasuje :)
    Wspominając jeszcze o kosmetykach to musze wypróbować tą bazę z bell. Słyszałam o niej wiele dobrego. Może wiesz, a może nie ale niedługo w rossmanie będzie znów promocja -49% :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mozna zakupic ta baze pod podklad i w jakiej cenie jest mniej wiec ?
    Zapraszam do siebie :)
    pinkdoll26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam w rossmanie, wiem że można je dostać jeszcze w sklepie Bell. Niestety ceny nie pamiętam, ale nie są to jakieś wysokie koszta.

      Usuń
  3. Piękna piosenka :) w sam raz na ulubieńca !
    http://feather92.blogspot.com/
    WESOŁYCH!

    OdpowiedzUsuń
  4. Także uwielbiam tą piosenkę one direction :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam ten tusz z Avonu :) Co do stylizacji to czapka Tobie baardzo pasuje!
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1D- Perfect uwielbiam <3

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię tą piosenkę! Fajna jest ta bluzka, którą masz na sobie na zdjęciu. Uwielbiam czytać takie szczere komentarze pod swoimi postami, zawsze motywują i dają siły do dalszego działania.

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeny, kocham Perfect ( tutaj nie ma nic do gadania fakt, iż jestem directioner, wcaaaale ) A maskara - jest perf! Sama jej używam od jakiś dwóch miesięcy

    http://large-means-beatiful.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post. Najbardziej mi się podoba pomysł z tym komentarzem, bo jeszcze nie widziałam go u nikogo. Z chęcią zobaczę takie posty co miesiąc :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem ze to swietny pomysl na robienie takich postow co miesiac;)
    swietny poscik;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą piosenkę!!♥♥całą na pamięć znam.
    Z kosmetyków nie za z=bardzo kojarzę :)
    Bardzo fajny post,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tym ulubionym komentarzem miesiąca! :)
    Zapraszam ! http://myblogmyworldoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie ten post i produkty. Muszę koniecznie wypróbować cień do brwi. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość oryginalny sposób na znany post. No cóż, One Direction nie lubię, choć "Story of my life" z chęcią słucham.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha...mamy tę samą ulubioną piosenkę ! Mogłabym jej słuchać nieskończoność razy <3
    >> MÓJ BLOG <3 <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka i spodnie są cudowne ! Zaraz posłucham muzyki pomimo tego że nie lubie 1D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piosenka świetna, uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulubieńcy są trafieni, fajna jest ta nuta 1D :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetytki z avonu :) Kocham piosenki 1D zwłaszcza perfect i history.

    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post oraz zdjęcia *-*
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ulubieńcy! Spodnie są śliczne, a ten tusz z Avonu sama posiadam i jest godny polecenia. Masz racje taki komentarz to skrab, wolałabym 5 komentarzy niż 100, ale szczerych i napisanych z chęcią.
    U mnie niedawno również pojawili się ulubieńcy! :D http://jjulyblog.blogspot.com/2016/03/ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety nie znam nic z twoich ulubiencow. w wolnym czasie przesłucham piosenki ;)
    buziaki! zapraszam do mnie na bloga - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam żadnego z tych kosmetyków :(,
    Fajna czapka, ale czy nie powinno być że ulubione ubrania marca ;P
    Ten czas tak szybko leci ;)
    Obserwuję ;)
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie ta baza pod makijaz z bell sie nie sprawdziła . nawet pisałam post o nim jakis czas temu.
    czasem uzywam, ale lezy i sie kurzy :P .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham tą piosenkę <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Krem BB miałam swego czasu i był naprawdę super! Kupiłam go za śmiesznie niską cenę w Rosmannie w promocji cena na do widzenia :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam, że cień do brwi jest na prawdę super - szkoda, że moje są tak jasne :/
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/04/undercut.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz u mnie plusa za Perfect od One Direction haha :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobno One Direction się rozpadł, szkoda, bo mimo, że równiez nie słucham takiej muzyki, to wydawało mi się, że fajne chłopaki, którzy tworzą naprawdę świetny team.
    Ogólnie pomysł na zamieszczanie takich podsumowań miesięcznych jest spoczko! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    KINGA na Wieszaku!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetni ulubiency miesiąca sama używam tego tuszu do rzęs jest perfekcyjny ! a komentarzu zaskoczył mnie oczywiście z dobrej strony.
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię czytać ulubieńców, fajny post :D.
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetni ulubieńcyniSama używam tego cienia dl brwi z woskiem, jest mega! Co do tuszu teraz sobie go zamówiłam. Zobaczymy czy mi sie sprawdzi.
    Świetne fotki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post, i piosenkę też lubię ;3
    Pozdrawiam,
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piosenka faktycznie fajna, chociaż też nie jestem fanką 1D ;)
    a jeśli chodzi o bloga, to naprawdę świetnie piszesz notki i wygląd jest przejrzysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piosenka jest świetna, zgadzam się.
    Co do reszty ulubieńców, nie trafiłaś w mój gust, wręcz minęłaś się na kilometry.
    Mogłabyś również dodawać więcej kategorii jeśli chodzi o sam wpis.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Post bardzo ciekawy, a najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja :) Super miły również ten komentarz i piosenka "Perfect". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście nie przepadam jakos za tymi ulubieńcami, ale tobie super wyszło, pozdrawiam http://julietteez.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tez uwielbiam te piosenke <3 Wpadłam na tego bloga przypadkowo! I bardzo w ogóle mi się spodobał zostanę tutaj na pewno na długi i to długi czas <3
    http://swiat-oliwki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piosenka perfect również królowała u mnie w marcu!
    bardzo fajni ulubieńcy i zastanawiam się nad kupnem kremu z astora

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej spodobała mi się stylizacja! :)

    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook