#12 Co by było gdyby...

5/18/2016



Niestety w ostatnim czasie nie miałam możliwości by dodać cokolwiek na bloga, byłam bardzo zabiegana brak czasu, zawody zrobiły swoje, ale już wracam do Was z kolejnym postem.


Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić przeszłości każdego z nas. Nieraz zastanawiamy się co by było, gdyby... Niestety nie jesteśmy w stanie tego stwierdzić, ponieważ każdy czyn, czy podjęta decyzja wpływają na teraźniejszość. 

Bardzo możliwe, że gdybyś posłuchał mamy i założył wtedy czapkę to byś nie zachorował. I dzięki temu normalnie poszedłbyś do szkoły, napisał sprawdzian w pierwszym terminie i dostał lepszą ocenę. Wszystko się ze sobą łączy. Ale mimo to nikt nie powinien skupiać się na swoich czynach. Ani tych dobrych, ani złych. Zbyt duże przykładanie uwagi do tego co już się wydarzyło niczemu nie służy. Zabiera Ci jedynie cenny czas, który mógłbyś poświęcić na coś efektywnego. W końcu kiedyś nie będziemy mieć czasu, ani energii na szlifowanie zainteresowań.

Możliwe, że teraz niektórzy z Was zastanawiają się teraz dlaczego wybrałam akurat taki temat. Otóż dziś, drugiego maja, obchodzę swoje czternaste urodziny. Jeśli czytacie mojego bloga dłuższy czas to wiecie, że pomysły na notki czerpię z życia. Ten również dotknął mnie w jakimś stopniu podczas gdy leżąc wieczorem w łóżku, czy jadąc do szkoły autobusem zadałam sobie pytanie: 'Co by było gdybym się nigdy nie urodziła?'. Mam nadzieję, że nie pójdziecie w moje ślady i nie będziecie sobie zaprzątać głowy takimi głupotami.


instagram: xkanoshix / snapchat: xkanoshix /

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Świetny temat poruszyłaś ! :) Najlepszego z okazji urodzinek ! :D <3 Zdjęcia są genialne ;3 Twoja bluzka - MEGA. Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czasami zastanawiam się nad różnymi sprawami, zaprzątając sobie niepotrzebnie nimi głowę, ale to chyba nieuniknione. Zbyt dużo rozpraszaczy wokół nas : //
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)
    http://kinganawieszaku.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tzw. gdybania. Stało się. I już się nie odstanie. Proste. Jednak nie raz wracam do przeszłości, ale tylko po to,aby powspominać :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybania jak Kinja nie lubię, choć czasem mnie takie pytania nachodzą i nie odgonię ich. Ja szczerze mówiąc - myślę, że czasem takie jest nasze przeznaczenie, los i nie mamy na niego większego wpływu. Stało się - najwidoczniej tak musiało być, nie ma co marnować czasu na wspominanie np. złych chwil, tylko umieć iść do przodu :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w stu procentach! ♥
    Zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie żałuję niczego co jest już za mną. Gdyby nie to wszytko nie byłabym teraz tym, kim jestem. Mimo, że wiele przecierpiałam, ale było warto. :)
    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Your t-shirt and just look is awesome! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow me and I'll follow your blog back ASAP!<3 http://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba wyciągać wnioski z przeszłości i iść dalej. Super post ;)

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna bluzka

    http://eskucinska.tumblr.com/post/144848113030/ratownictwo

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba działać i nie zastanawiac się zbytnio co może się stac. Ja mam zamiar udać się do szkoły oddalonej o 70 km i tam mieszkac SAM XDDD dam rade.
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądrze piszesz. Niestety ludzie zadręczają się przeszłością a nawet przyszłością zamiast żyć chwilą, być myślami w teraźniejszości. Masz śliczne oczy 💝

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram nie myśleć o przeszłości, ale czasami po prostu nie wychodzi;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Też czasem zadaje sobie pytania co by było gdyby.. Nie zawsze umiem na nie odpowiadać lecz próbuje. Nie da się cofnąć czasu i nie da się wszystkiego zmienić trzeba się z tym pogodzić.
    Świetny post <3 Mój blog[klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne tematy! Świetny blog! Świetne zdjęcia! Powodzenia dalej
    http://hasztagcrazyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie warto zadręczać się tym co było, warto z każdego wydarzenia wyciągać wnioski, aby była to pewnego rodzaju lekcja, sprawiająca że w przyszłości nie popełnimy tych błędów :) Fajnie, że piszesz na podstawie swojego życia, że jest to szczere, to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook