#13 Festiwal kolorów

6/08/2016



Trochę mnie tutaj nie było, ale to wszystko przez to że zbliżają się wakacje, a oceny się same niestety nie poprawią. Postaram się nadrobić zaległości.

Ostatnio mój świat pokolorował festiwal kolorów w Starachowicach. Byłeś tam ? Musiałeś mnie widzieć tak to ta dziewczyna ze sceny robiąca Ci zdjęcia.Było świetnie, miło i przyjaźnie. Ludzie się bardzo dobrze bawili i już czekam na festiwal w moim mieście. Będziemy mogli się spotkać również w Warszawie ponieważ będę tam w wakacje.Post dzisiaj będzie bardzo krótki ale musicie mi wybaczyć.






instagram: xkanoshix / snapchat: xkanoshix /

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie miałam jeszcze okazji brać w czymś takim udziału, ale na pewno musiałaś się świetnie bawić, ładne zdjęcia! Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że udało Ci się wszystko poprawić :)
    Bardzo chciałabym być na takim festiwalu ;/ Zazdroszczeee :)
    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na tym festiwalu we Wrocławiu, specjalnie brałam urlop i jechałam dwie godziny pociągiem w jedną stronę by tam być :) było świetnie, chodź aparat mi się zepsuł bo proszek wpadł do soczewki :(
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koło mnie też jest taki festiwal kolorów, jednak nigdy nie udało mi się na niego załapać:(
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This looks like such a fun event! Great blog post.

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram: @missdsquared413

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno było coś podobnego u mnie w mieście. niestety, nie mogłam tam być, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku pojawi się znowu coś podobnego :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki festiwal w Starachowicach? i ja nic o tym nie wiedziałam?! a mieszkam tak blisko buuu. Ale musiało być super.

    www.hityikity.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne ! #kolory :D

    https://bepicasso.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Pozdrawiam Jade z bloga:
    biletdowyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym wziąć udział w takim festiwalu, ale nie ma go nigdzie w pobliżu mnie.. :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook