#14 Wiosenny TAG z DDOB

6/11/2016


Wiosna, a wręcz lato zawitało już do polski choć dni są ostatnio pochmurne nie warto narzekać ale przejdźmy do konkretów niż zabawiania się w pogodynkę. Dziś odpowiem Wam na kilka które przygotowali różni ludzie na DDOB.


1.
Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?
Według mnie nowy rok jest wtedy więcej czasu na przygotowanie swojej sylwetki itd, jednak dziewczyny nie musicie byc wcale chude by ładnie wyglądać, pamiętajcie o tym.

2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?Według mnie nie tylko odnosi się do przyrody, niektórzy nawet próbują siebie zmienić i są wtedy właśnie jak nowo narodzeni jednak nie dzieje się tak tylko w wiosnę.
3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?Na pewno dalej królują crop topy, jak również spodenki z wysokim stanem.
4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie?Takie konkretne porządki wiosenne zaczęłam robić od tej wiosny, najczęściej wtedy sprzedaje rzeczy na vinted jeśli jednak się to nie uda oddaje je do domu dziecka w moim mieście. 5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku?Pewnie jakieś by się znalazły, a większość byłaby związana z moim chłopakiem.
6. Z czym kojarzą Ci się wakacje?Na pewno różne widoki bo dużo wtedy wyjeżdżamy, zwiedzamy. Ale niedługo pewnie będzie to też jakaś piosenka
7.Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze?Według mnie zależy to od tematyki bloga, wiadome czym lepsza jakość zdjęć tym więcej mamy czytelników każdy zaczynał od jakiegoś zwykłego aparatu, albo nawet telefonu ale liczy się pasja według mnie.
8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje?Długo myśląc, to tak naprawdę same wpadają mi do głowy, czasami zdarzy się że upatrzę jakaś rzecz na blogu.
9.
Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami?Na pewno to będzie koszula, jakiś T-shirt,krótkie czarne spodenki jak również i długie, płaszcz, bluza i w sumie to chyba tyle
10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę?Celem który sobie już dawno postawiła to być pewna siebie i się nie podawać.
11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote?Ja jestem zdecydowanie na nie, mi się one nie podobają i więcej nie mam nic do powiedzenia.
12. Jakie plany na wakacje 2016?
Tak jak mówiłam w poprzednim poście, Warszawa a dalej to się okaże w praktyce
Choć początek wakacji zaczyna mi się bardzo koncertowo.



 
instagram: xkanoshix / snapchat: xkanoshix /

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wiosna to chyba moja druga ulubiona pora roku. U mnie królują topy, spodenki, na ustach uśmiech i pełna motywacja. Rewelacyjny Tag, DDOB to super dziewczyny!
    Obserwuję- podoba mi się.
    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o spodnie typu cullote, to również jestem zdecydowanie na nie. Nie rozumiem co w tym takiego fajnego. :D Świetnie odpowiedzi. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag :) Osobiście uważam, że nie trzeba być fotografem, żeby prowadzić bloga, ale to może się przydać. Jakość jest za to bardzo ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag, przyjemnie się go czytało. Fajne odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi! :) Cele masz czarujące i bardzo mądre ;) WARSZAWA *0* - Nasze marzenie ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi! I super design <3 http://malgorzatapasekblog.blogspot.com/2016/06/zawsze-jest-wena.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh wiosenne porządki na mnie dopiero czekają :) brak mi motywacji by je rozpocząć :)
    Socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uważam że początek roku jest lepszy na zmiany! Ogólnie to staram się namówić mamę abyśmy pojechały do Warszawy więc może i ja tam zawitam :D Bardzo fajne odpowiedzi!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi, też uważam, że to czas na zmianę sylwetki.
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło dowiedzieć się czegoś głębiej o kimś kogo się czyta, świetny post :))
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :))

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo miło sie czyta bloga oraz fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny tag! :D
    Oo, widzę, że tak jak ja masz w planach Warszawe na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook