12 czerwca 2016

#15 Już tak blisko.... + konkurs

Już tak blisko, to tylko dwa tygodnie tak blisko, a z drugiej strony daleko. Damy rade !
Każdy uczeń pewnie powtarza sobie te słowa w głowie. Przecież koniec roku szkolnego jest tak blisko! Koniec nauki, siedzenia przy zeszytach wieczorami, koniec poprawiania ocen, koniec stresu związanego ze sprawdzianami, KONIEC SZKOŁY.
Rozdanie świadectw i wyjście z miejsca, do którego wrócisz dopiero za dwa miesiące. Upragniona chwila każdego ucznia...
W końcu zrelaksujesz się po tych miesiącach nauki. Na pewno masz mnóstwo planów na wakacje, a może chcesz podzielić się tymi planami właśnie ze mną ?
Z okazji że na moim blogu wybiło mi już 600 obserwacji stwierdziłam że już czas na jakiś konkurs.Nagrodą w tym konkursie jest karta podarunkowa o kwocie 50 zł na zakupy w H&M.
Wystarczy tylko :
1. Polubić ten fanpage: (click)
2. Obserwować mojego bloga
3. Odpowiedzieć na pytanie w komentarzu "Co daje Ci szczęście ?"
Konkurs trwa od 12.06 do 24.06.2016r
Wszystko będzie sprawdzane
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału, wyniki konkursu ogłoszone będą blogu.



28 komentarzy :

  1. Ja podobnie jak każdy uczeń jestem szczęśliwa z tego, że za zaledwie 12. dni będą wakacje.
    Gratuluję 600. obserwacji w pełni zasłużyłas.
    Biorę udział w konkursie.
    Polubiłam fanpege jako Joasia Węgrzyn, oraz od jakiegoś czasu już obserwuję Twojego bloga.
    Co mi daje szczęście? Pasja, rodzina, przyjaciele. Niby banalne odpowiedzi, ale kto nie pragnie, by otaczali go najbliżsi? Kto nie pragnie, by przychodząc do "głupiej" szkoły witali go przyjaciele, dzięki którym uśmiech z twarzy nie schodzi. A pasja? Każdy ją ma, a gdy ktoś mówi, że nie, to kłamie. Blogowanie, aktorstwo- to moje. Gdy gram, a robię to rzadko, bo marzę o tym by zacząć na poważnie, to czuję, że żyje. Gdy piszę, czytam te wszystkie komentarze, widzę jak dużo osób mnie czyta to jestem szczęśliwa. Więc podsumowując, szczęście to dla mnie osoby, pasja, szczęście to dla mnie wyższa rzecz, ważniejsza od elektroniki czy internetu.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W wakacje mam zamiar pojechać do Białej Podlaskiej i Jeleniej Góry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na konkurs! Bardzo ładne zdjęcia :D Nie potrafię doczekać się już wakacji.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy szczęście postrzega w inny sposób, przez co nie można odpowiedzieć, czym ono jest. Mnie natomiast non stop pomaga w dobrym, spokojnym życiu. Szczęście daje mi zdrowie rodziny, które zrozumiałam, że jest bardzo ważne i znaczy niesamowicie dużo. Blog, który prowadzę od prawie dwóch lat to moja mała globalna wioska, a możliwość fotografowania, pisania i czytania wszelkich komentarzy, sprawia, że bez wątpienia czuję się człowiekiem szczęśliwym. Oprócz tego, szczęście daje mi niebo pełne gwiazd, które obserwuję nocą siedząc na trawie w moim ogrodzie, tuż obok domu. Mogę wtedy spędzić czas samotnie, pomyśleć i pomarzyć. Chwila spokoju, odłączenie się od rzeczywistości to chwila ukojenia dla ciała i duszy. Kocham to. Wiele banalnych rzeczy, które robię podczas dnia daje mi szczęście - to jedzenie lodów czekoladowych razem z przyjaciółką przy naszym ulubionym serialu, to sen razem z chłopakiem w ciągu dnia, spacery o poranku i wakacje, podczas których dużo czasu mam dla samej siebie, a także innych. Szkoła w pewnym stopniu również pozwala mi poczuć się szczęśliwie. Mimo nauki, która często bywa ciężka, naprawdę pozwala mi osiągnąć w życiu rzeczywiście sporo.


    Uwielbiam tego typu pytania konkursowe. Super! Spełniłam wszystkie kryteria i życzę oczywiście powodzenia innym uczestnikom. Pozdrawiam! http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2016/06/1206.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja musze poprawić jeszcze niemiecki i wtedy bęe w pełni z czystym sumieniem odliczać czas do wakacji <3
    Biorę udział w konkursie .
    Facebooka lubię jako : Daria Janota
    Bloga obserwuję od baardzo dawna : 2xBlonde
    Co daje Ci szczęście? Szczęście daje mi poczucie wartości. Kiedy jestem szczęśliwa mogę być w 100 procentach sobą i nie martwić się tym co myślą o mnie inni. Szczęście daje mi uśmiech, który jest niezbędny dla dobrego samopoczucia. Uwielbiam się nim dzielić z moimi przyjaciółmi. Jestem osobą, która potrafi wpływać na ludzi, a kiedy ja jestem szczęśliwa zarażam innych ludzi ;)

    Zapraszam do siebie ;) Trwa rozdanie, zapraszam do udziału ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęście jest wtedy gdy jestem uśmiechnięta. Daje mi to na pewno czas spędzony z moimi najbliższymi , a przede wszystkim z mamą , ponieważ traktuje jak jak przyjaciółkę.Daje mi szczęście czas , który spędzam na swoim hobby ( jazda na fiszce lub gra w siatkówkę).Bardzo jestem szczęśliwa , ponieważ mój blog się rozwija.I czego chcieć więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęście każdy postrzega inaczej. Dla jednych to może być pasja, dla innych rodzina a dla innych nawet i jedzenie. Kiedyś mały chłopczyk powiedział, że chciałby aby każdy człowiek na świecie był szczęśliwy. Słysząc tę wypowiedź bardzo się wzruszyłam, ponieważ pomyślałam ile otrzymałam od życia. Myślę, że jestem szczęśliwa i pragnę się tym szczęściem dalej dzielić, ponieważ od wielu ludzi już słyszałam jaką pozytywną osobą jestem, a ja chcę po prostu chce szerzyć dobro i promyki, które otaczają moje życie. Szczęście daje mi ogromną satysfakcję, ale jak już mówiłam jest to dla innych co innego. Każde ma inne wartości, jednakże ja bym chciała pomagać innym i otrzymywać szczęście od nich. Uśmiech na twarzy drugiego człowieka daje mi ogromnie przyjemną niespodziankę.
    Jeszcze tylko 2 tygodnie, damy radę haha ♥

    zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy jako: Agssymi
    Polubiłyśmy FP jako : Sylwia Matuszyk
    Naszym zdaniem szczęście to najpiękniejsza rzecz na świecie. Jeśli je posiadamy jesteśmy szczęśliwi i chcę nam się żyć. Często wielu z nas popada w depresje z braku szczęścia. My czerpiemy szczęście z blogowania, sportu. Są to dla nas mega ważne rzeczy :) Widząc jak nasze ulubione blogerki się rozwijają i widząc tak miłe komentarze codziennie. Oooo to daje nam mega szczęście. Wiadomo nie tylko takie rzeczy, ale i rodzina, znajomi ^^ Genialne pytanie wymyśliłaś :)
    ,,Trzeba doceniać szczęście i je zauważać w nawet najdrobniejszych drobiazgach,,-Tak mówi zawsze nasza nauczycielka od przyrody :) Kiedyś, gdy jechałyśmy z nią samochodem na konkurs dużo się nauczyłyśmy. Podała nam przepiękną definicję szczęścia. Parę dni po tym wykryto u jej dziecka... AUTYZM :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjecia :)
    Bardzo fajny konkurs!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com/2016/06/my-vintage-style-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i polubiłam jako: Ania Smutek.
    Co daje mi szczęście? Powiedzmy to wprost. Jestem nadzwyczaj dojrzałą osobą jak na swój wiek. Mnie nie interesuje liczba polubień na fb i ilość serduszek na insta. Cieszę się kiedy wracam do domu i mama podaje mi gotowy, mój ulubiony obiad, daje kieszonkowe (na kóre według mnie nie zasługuję) oraz wspiera mnie. Kiedy tata przyjeżdża z pracy z drobnym upominkiem (typu pocztówka, bo dużo podróżuje)a ten prezent znaczy dla mnie wszystko. Często rozmyślam nad tym że wiele osób na świecie nie ma tego co ja, dlatego cieszę się z tego co mam. Szczęście za każdym razem daje mi niesienie pomocy innym. Często jest tak,że myślę najpierw o kimś niż o sobie, i najczęściej ja na tym cierpię. Ale szczęście tej drugiej osoby rekompensuje wszystko. Jestem też szczęśliwa, kiedy po prostu mogę sobie w niedzielę udać się na przejażdżkę rowerową z całą rodzinką i przyjaciółmi. Uwielbiam się uśmiechać, wiec idąc tym tokiem muyślenia, skoro widzę uśmiech u innej osoby ja również jestem szczęśliwa( nawet jeśli jest to kompletnie obca osoba).
    Gratuluję tylu obserwatorów. Świetny konkurs ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja, koniec roku szkolnego to według mnie uczucie wolności. Masz piękne zdjęcia c;
    Gratuluję sześciuset obserwacji, w pełni zasłużyłaś na taką liczbę!
    Biorę również udział w konkursie.
    Fanpage polubiłam jako Martyna Denkowska. Obserwuję cię, ale nie mam zdjęcia jako obserwator.
    Co daje mi szczęście? Uśmiech,szczęście i zdrowie bliskich mi osób. Przebywanie z przyjaciółmi, wygłupianie się. Kochająca i wyrozumiała rodzina, która mnie wspiera. Daje mi je drugi człowiek. Przyjaciel czy członek rodziny. To, że jesteśmy inni-nie widzę na ulicach swoich klonów i wiem, że jestem jedyna i oryginalna. Wiem, że sama szczęścia nie osiągnę. Potrzebuję innych ludzi, bo dla mnie to oni są poczuciem szczęścia.
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako Agnieszka, polubiłam jako Agnieszka Alicja Wojtas:)

    Mi szczęście daje rodzina, w tym mój chłopak i moja najlepsza przyjaciółka, która jest dla mnie jak siostra. Mimo wydarzeń ostatnich miesięcy, naprawdę nie miałam powodu do bycia szczęśliwą. Śmierć najbliższych osób nie przynosi szczęścia, ale smutek i cierpienie. Długo nie mogłam się otrząsnąć po tym co się stało, ale oni mi pomogli. Ich uśmiechy, miłe słowa.. wszystko przechodzi na mnie. Ich szczęście przechodzi na mnie. Oni są moim źródłem szczęścia. I dopóki są, zawsze będę szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się cieszę z jednej strony, że już coraz mniej czasu zostało do wakacji, że już niedługo zasłużony wypoczynek, aczkolwiek z drugiej strony lubię szkołę. Jednak w tym roku kończę gimnazjum i jedyne za czym będę tęsknić to moja klasa, bo nauczyciele w tej szkole są beznadziejni. W mojej szkole jest ciągły wyścig szczurów, walka o to która klasa będzie mieć najwyższą średnią, nie lubię tego mimo iż moja klasa dobrze się uczy, ale to tylko dlatego, że wiele z nas ma ambitne plany. Boję się, że w te wakacje nie wypocznę dobrze przed nową szkołą, bo cały stres z rekrutacją powoli wyżera mnie od środka.
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęście daje mi fakt,że ja już od 2 miesięcy mam wakacje :D
    A także to, że po 5 latach znowu wybieram się do moich ukochany Niemiec ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co MI daje szczęście ?
    MI szczescie daje moja najlepsza przyjacioolka gdyby nie ona juz dawno zapadłabym sie pod ziemnie, jest nalepszym co mnie w zyciu spotkało i mega dziekuje jej ze jest !
    xxouridealworldxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    ogrodniczki sama uwielbiam nosić <3

    A tych wakacji to mega Wam zazdroszczę ajććććć :D
    korzystaj z nich pelnymi garściami :)


    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku... Szczęście.
    Hmm na to pytanie jest mi bardzo trudno odpowiedzieć.
    Z jednej strony nie jestem tak wewnętrznie i długotrwale szczęśliwa. Mogę być po prostu z pozoru zadowolona. Takie krótkotrwałe mini euforie dają mi między innymi : rodzina. Moment, w którym jesteśmy razem. Po prostu, spotkanie rodzinne w miłej atmosferze. Co by tu jeszcze? A no tak! Przyjaciele, którzy w chwili mojego załamania potrafią podnieść mnie. Razem z nimi idę przez moje życie, a dzięki nim jest ono chociaż w jakieś części wypełnione kolorem. Zadowolona jestem w momencie, kiedy uda mi się pomóc drugiemu człowiekowi. Za moją życiową misję obrałam sobie pomoc innym. Nie mogłabym przejść obojętnie obok człowieka cierpiącego. Staram się dawać innym ludziom od siebie jak najwięcej. Wtedy na mojej twarzy gości uśmiech, którym chcę także zarażać innych. Pomimo tego, że często jestem smutna, to nie chcę przekazywać smutku drugiej osobie. I chyba już ostatnia rzeczą jest miłość. Kochać i być kochanym. Wtedy czuję się naprawdę szcześliwa. Niestety miłości (pomijajac rodzicielska i przyjacielską) jako takiej nie doświadczyłam. Czekam na tego księcia z bajki przy którym będę mogła być soba. Dawac i otrzymywać wsparcie. Czuć się bezpiecznie i mieć poczucie, że jestem najważniejsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęście. Wydaje mi się, że moim największym szczęściem jest to, że jestem zdrowa, mam ręce, nogi, mogę słuchać, mogę mówić, mogę czytać.. Mogę czuć. Sądzę, że szczęściem jest być zdrowym i mieć osobę którą się kocha, bez względu na to czy mamy pieniądze, duży dom, super autko, czy w ręku ip.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako Dagmara Augustyn.
    Szczęście moge zdefiniować piosenką " Cieszmy się z małych rzeczy " :)) Najwieksza radość daje mi sprawanie radości innym. To co dajemy wraca do nas z podwojoną siłą. Mogę poprzec to przykladem. Ostatnio u mojego dziadzia zdiagnozowali raka. Łzy,odliczane dni,nieprzespane noce.. On się wciąż uśmiechał.On mnie tak naprawdę wychował, gdy sie urodzilam wpad w szał szczęścia i chcial dosłownie wykupić wszystko co zaproponowała mu pani w sklepie dla dzieci. Bylam naprawdę okropnym dzieckiem, trzeba bylo się naprawdę namęczyć żeby Dagmarka wysadziła cos do buzi, plakanie nocami, a o myciu głowy nie wspomne.I ten mężczyzna, który jest cholerykiem dawał rade,być moze pod nosem leciał strumień "brzydkich" słów ale to ja rządziłam. Zaczelam zwracac sie do niego tato,bo moich rodzicow mialam raz?dwa? Na miesiac,poniewaz moja siostra urodzila sie z chorym sercem. Plakal na kazdej waznej uroczystości. Teraz to ja ciesze sie kiedy on wezmie cos do buzi, teraz to ja wpadam do apteki po kremy na spuchniete ciało. teraz to ja płacze kiedy jego cukier zbliża sie na godzinę do normy. Kazda minuta jest szczęściem. I choć placze pisząc to dokoncze..chcę żebyś traktowała ludzi bliskich Twemu sercu jak szczescie. "Spieszmy sie kochac ludzi, tak szybko odchodza".Mój dziadziu ledwo juz widzi, rak atakuje.kocha kwiaty, byl ogrodnikiem. Codziennie przynosilam mu czerwoną róże, az mógłby na sali założyć kwiaciarnie.Z miłości do niego- ja ktora boi sie pobrania krwi i wpada w panike wytatulowalam z dumą dwie duze roze na udzie. Dla niego. Żeby był zawsze ze mna.Dał mi szczęście, a ja teraz do ostatniej minuty bede walczyc.Tak bardzo bolało jak zarzucano mi,ze to dla spadku.. Nie wiedzą jak bardzo kocham tego siwego pana. Jego usmiech daje mi siłę i niewyobrażalne szczęście. Pamiętaj o tym..

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze gratuluję! Po drugie fajny blog i ciekawa nagroda!!!
    Co daje mi szczęście? Szczęście uważam ze coś przyjemnego, uważam, ze to jedno z najmilszych uczuć!!! Gdyby nie szczęście na pewno nie byłabym sobą, nie byłabym taką osobą jak teraz. Gdyby nie szczęście na pewno uważałabym życie za zbędnie zużyty czas, wręcz za zmarnowanie go, ponieważ bycie szczęśliwą daje mi dobrze przeżyte życie. Próbuję być szczęśliwa dlatego uważam, że swoje życie przeżyję wręcz godnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział w konkursie. Polubiłam fanpage jako Gabriela Grylowska, obserwuję jako Kuroi Usagi.
    Przyznam szczerze, że dopiero teraz po raz pierwszy zaczęłam się zastanawiać nad tym, jak definiuję szczęście oraz co mi je daje. Sądzę, że przede wszystkim jestem szczęśliwa dzięki moim wspaniałym, oddanym przyjaciołom, których w końcu udało mi się znaleźć. Wspominając dawną siebie, którą byłam zanim ich poznałam, jestem przekonana, że przyjaźń i miłość, ogólnie bliskie więzi z ludźmi dają mnie, ale chyba też każdemu człowiekowi, największe szczęście. Kiedy byłam sama, żyłam z dnia na dzień, nie czując powodu do stawiania sobie jakichkolwiek celów czy wyzwań. W pewnym momencie stałam się obojętna na niemal wszystko. Dopiero ludzie, nasze wspólne plany na przyszłość, osiągnięcia, a nawet zwykłe, codzienne spotkania z nimi sprawiły, że codziennie czuję wielką radość. Daje mi to również poczucie przynależności do grupy oraz akceptacji.
    Kolejną rzeczą, która daje mi szczęście oraz spełnienie, jest moje zamiłowanie do nauki języków. Czuję dużą satysfakcję z tego, że któregoś dnia powiedziałam sobie, że zacznę się na własną rękę uczyć niemieckiego, angielskiego i japońskiego. Bez żadnych korepetytorów i mimo niskich wydatków na ten cel nauczyłam się 2 z tych języków w stopniu komunikatywnym, przez co jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ jeszcze kilka lat temu w zyciu nie pomyślałabym, że kiedyś znajdę się w tym miejscu, w którym teraz jestem.
    Czuję się szcześliwa również dzięki aktywności fizycznej, której kiedyś szczerze nienawidziłam, głównie przez nudne i zbyt wymagające ćwiczenia popularnej trenerki. Jakiś czas temu zakochałam się w tenisie ziemnym, siatkówce i pływaniu - nie wyobrażam sobie życia bez uprawiania tych sportów. ^^
    Na koniec muszę jeszcze zaznaczyć, że przyjaźń, pasja oraz ustalanie celów i osiąganie ich to nie jedyne źródła mojego szczęścia. Zauważyłam, że wielki wpływ na to, jak się czuję, mają również zwykłe codzienne i z pozoru nic nieznaczące gesty, takie jak częsty uśmiech, nierozmyślanie nad tym, co było oraz nieprzejmowanie się rzeczami, na które nie mam żdnego wpływu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nazywam się Alicja Stańko,obserwowałam Cię już od dawna. Na Facebooku również polubiłam jako Alicja Stańko.
    Szczęście dają mi przyjaciele,miłość,rodzina. Nie żadne rzeczy materialne, ewentualnie marzenia które są do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nazywam się Alicja Stańko,obserwowałam Cię już od dawna. Na Facebooku również polubiłam jako Alicja Stańko.
    Szczęście dają mi przyjaciele,miłość,rodzina. Nie żadne rzeczy materialne, ewentualnie marzenia które są do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
  26. KONKURS BYL DO 24 A WYGRALA OSOBA KTORA NAPISALA 26 ....ZAL USTAWIONE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaakceptowałam jej komentarza i dlatego taka data

      Usuń
    2. Nie zaakceptowałam jej komentarza i dlatego taka data

      Usuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.