17 lipca 2016

#20 Miłość, zaufanie, szczerość

Słowa " Kocham Cię" w czasach jakich żyjemy mają coraz mniejsze znaczenie, ludzie na siłę próbują z kimś być ale wciąż zadaje sobie pytanie " Po co?", jeśli ktoś nie jest gotowy na związek który powinien opierać się właśnie na miłości, zaufaniu i szczęściu z bycia razem to czy to można nazwać związkiem?

Każdy dojrzewa w innym tempie do różnych spraw, nie warto się z niczym spieszyć by w późniejszym czasie nie być rozczarowanym. Ja ze swoją drugą połówką jestem już ponad 7 miesięcy niektórzy powiedzą że to mało, niektórzy że dużo, żyje każdą chwilą swojego życia by poświęcić to właśnie dla niego, może to głupie ale nie potrafię wyobrazić sobie kolejnego dnia, miesięcy bez niego to by było dla mnie jak jakaś kara. Najważniejsze jest zaufanie i szczerość bez tego nie ma miłości, każde kłamstwo boli i pozostawia ślad w sercu to tak jak z zapałką raz ją podpalisz ale drugi raz tej samej zapałki się nie rozpali. Ostatnio spotkałam się z sytuacją gdzie pewna osoba powiedziała mi słowa typu "Bo twój chłopak spędza tylko czas z Tb, a mój oprócz mnie ma jeszcze kilka innych koleżanek". Każdy jest w jakiś sposób zazdrosny, sama tak się zachowywałam, ponieważ wiem jakie są niektóre dziewczyny i jak potrafią zniszczyć czyjeś szczęście. Jeśli macie swoje drugie połówki, życzę Wam abyście wytrwali do końca w szczęściu i w przeciwnie w złych chwilach.

Dodaj napis


7 komentarzy :

  1. Zgadzam się - prócz miłości, czystej miłości - zaufanie i szczerość są najważniejsze. Ale nie wykluczajmy przez to jednak ze związku zazdrości - jej szczypta jest równie niezbędna do przetrwania prawdziwego uczucia :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne słowa :) powodzenia w dalszej drodze!:)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w każdym związku jest trochę zazdrości ale według mnie to bardziej obawa przed strata ukochanej osoby
    Ja jeszcze swojego szczęścia nie znalazłam, ale tobie życzę szczęścia z twoją druga połówka
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie znalazłam swojej drugiej połówki, ale życzę Ci powodzenia☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądrze piszesz! Czasem ludzie rzucają słowa na wiatr, od tak, bezmyślnie. Świetny wpis, bardzo szczery! <3
    Karolina
    Mój blog: ♡ http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idzie ze sobą w parze , miłość bez zafania , szacunku i szczerości nie ma prawa istnieć a jesli już tak jest to nie miłość tylko przyzwyczajenie :) Pięknie piszesz . Cudowne zdjęcie .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisane :)
    Obserwuje
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ zapraszam, możesz zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.