23 lipca 2016

#21 Pokemon Go


Dzisiaj całkiem inna tematyka na moim blogu, a konkretnie o grze która zapanowała nad światem.
Już od pewnego czasu miliony, a może nawet miliardy osób dołączyli do wirtualnej gry pokemon go. Gra podbija rankingi popularności w Polsce jak również w innych krajach. Nareszcie osoby które były maniakami gier komputerowych wyszły na dwór by udać się w poszukiwaniu pokemonów, nie twierdzę że wyjście na dwór trzymając cały czas telefon w ręce jest dobre ale lepsze jest już to niż siedzenie na komputerze. Gra zapanował i przebiła już podobną grę Ingress.
Można było również usłyszeć o różnych faktach na temat tej gry. Na przykład że hakerzy namierzali swoje ofiary za pomocą lokalizacji i napadali na nich było 9 takich przypadków, lecz na szczęście przestępcy zostali złapani lub znalezienie przez przypadek zwłok przez 19 letnią dziewczynę za granicą podczas szukania właśnie pokemonów wodnych.

14 komentarzy :

  1. Wszystko ma swoje plusy i minusy, nawet ta gra. ;) powiem ci szczerze, ze miło mi patrzeć na dzieciaki, które chodzą na spacery. Wczesniej ich nigdy nie widziałam, a okazuje sie, ze mieszkają tu dobrych kilka lat! :D
    Chociaz śmieszy mnie fakt, ze nawet gdy staram sie z kims rozmawiać w tramwaju to i tak patrzą w ekran telefonu mając mnie gdzies. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale sama w to gram :D Znaczy grałam, do czasu aż internet nie zaczął mi szwankować :/ Ta gra nie spowodowała u mnie tego że wyszłam z domu, bo wychodze codziennie, biegam, ćwiczę, ale dzięki niej dobrze bawiłam się ze znajomymi ;)

    Zapraszam też do siebie http://benoele.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie gram w tą grę, ale widząc co się dzieje jestem lekko przerażona haha :D

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ta gra jest durna, wyjść na dwój mogę bez grania w tą gre , a jestem komputerowym maniakiem. Nie będę nikogo obrażać ale nie szanuje te osoby , które to grają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra, w której nie wiedziałam o co chodzi. Nie mam tego, nie mam zamiaru grać. jak widzę ludzi na mieście i 90% z nich szuka pokemonów to wątpię w życie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się przyznam, nie trawię tej gry i nie rozumiem jej fenomenu... Za to toleruję osoby w nią grające.
    Moim zdaniem jest to łatwy sposób na "trzepanie hajsu" w ciągu tygodnia na tej grze zarobili 10 miliardów ;__;

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainstalowałam, sprawdziłam i bez trudu skasowałam grę. Chyba za stara na to jestem :D Pokemony nigdy nie były moimi ulubieńcami, wolałam Sailor Moon :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele osób z mojego otoczenia gra w tą grę, ale mnie jakoś nie ciągnie. Plusem tej gry jest to, że gracze komputerowi w końcu wyjdą na dwór, ale jednocześnie jaki jest sens ciągłe chodzenie z telefonem w dłoni? Ale zresztą, kto jak woli i każdy ma odmienne opinie ma temat tej gry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta gra mnie przeraża i nie zaciekawia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ta grę ale słabo że tak dużo osób chodzi teraz po osiedlach z telefonem i nie patrzą na nic poza nimi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta gra dla mnie jest meeega dziwna. Nie lubię być jak wszyscy. Nie podążam za modą więc nie gram. :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta gra mi się nie podoba. Nie przepadam za nią. Nie rozumiem w ogóle szału na nią.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kody Pokemon GO na kase - WSPOMAGACZE NET

    ▶▶▶ Link do strony: Kody do Pokemon GO ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.