#22 Moje podwójne życie

7/29/2016

 Siedząc na kanapie uświadomiłam sobie że prawie każdy z nas posiada dwa oblicza. Jedno bardzo spokojne, ułożone. A drugie to w którym przywiązujemy całe swoje życie i czas do pewnej rzeczy, którą jest pasja, hobby. Prowadzimy wtedy takie podwójne życie, odrywamy się od szarej rzeczywistości, problemów. Każdy z Was który czyta ten post ma swoją małą pasję, hobby. Niektórzy grają na gitarze, śpiewają, tańczą, rysują, a moją pasją są właśnie motocykle.



Interesuje się nimi już od dobrych 4 lat, cały czas się uczę na ich temat coraz to nowych rzeczy. Kocham to ryk silnika, manetka odkręcona na full, zapach benzyny. Miałam wiele pasji, ale wszystkie kończyły się po 2-3 miesiącach byłam pewna że z motocyklami będzie tak samo ale zostałam przy tym podoba mi się to, a do tej pasji napędza mnie jeszcze chłopak który również to uwielbia. Razem jeździmy na zawody motocrossowe w moim mieście gdy tylko czas nam na to pozwala poświęcamy czas pasji. Głównie to pasja połączyła mnie i mojego chłopaka. Dlatego rozwijacie swoje pasje oraz hobby i nie patrzcie na to co powiedzą inni. Powodzenia!
 


instagram: xkanooshi / snapchat: xkanoshix

http://ddob.com/blog/id/801/moje-podwojne-zycie-nowe-wyzwanie-dla-blogerow-ddob-x-neffos

You Might Also Like

10 komentarze

  1. wow uwielbiam takie pasje! :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mnie zaskoczyłaś swoją pasją! wielki ukłon w Twoją stronę :)

    http://vegew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz taką pasję :D
    U mnie zazwyczaj wszystko kończy się po kilku miesiącach :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez kiedyś byłam zajarana motocyklami aż w końcu doszło do wypadku i czar prysł..
    S-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świtnie ze masz taka pasje! chociaz nie ukrywam, ze zaskoczylas mnie :D!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale pasja! Nie spodziewałam się :) Życzę spełnienia swoich marzeń związanymi z motocyklami.

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pasja! Super post :3
    http://kariiix.blogspot.com/2016/07/1-pierwszy-post-pierwsza-poowa-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja uwielbiam samochody, ale motory także mnie kręcą ;) Może kiedyś zrobię sobie prawko! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie interesuję się motocyklami, ale zawsze chciałabym się na jednym przejechać. Ja kocham bloggować i pozować do zdj.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Jak coś to od dawna obserwuję.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook