#23 Współpraca z ZAFUL

8/05/2016



Dzisiaj przychodzę do Was z ubraniami od firmy ZAFUL, ostatnio dostałam propozycje współpracy właśnie od tej firmy, zrobiłam zamówienie niestety z powodu wysokiego cła mogłam odebrać tylko od nich jedną rzecz którą zobaczycie na zdjęciach poniżej. Paczka miała iść do mnie od 10 do 25 dni, byłam jednak mile zaskoczona ponieważ dotarła do mnie po około 5-6 dniach. Bluzkę którą od nich dostałam oceniam na dobrą, materiał jest dobry ale nie z najwyższej półki ale co możemy wymagać od tak niski cen jakie oferuje nam sprzedawca, krój tej bluzki bardzo mi się podoba, jedyny minus to tylko szerokie rękawy ale tego akurat się spodziewałam. Mimo to bardzo polecam ten sklep i naprawdę warto zrobić zakupy jest bardzo tanio, mają przepiękne stroje kąpielowe, śliczne spodenki aż ciężko wybrać jeśli mamy niski budżet do wykorzystania.
 


You Might Also Like

25 komentarze

  1. poklikane.
    stroje faktycznie super :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Top wygląda nieźle, pewnie pasuje do szortów ;) Mam podobny tylko, że różowy i bardzo lubię go nosić
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rowniez poklikalam :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje współpracy :) sliczne okulary

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne stroje, bluzka bardzo mi się spodobała!
    maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się rzeczy z motywem palm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również czekam na paczkę od nich! Zobaczymy jak będzie z jakością..bo cen najniższych nie mają.:P

    http://www.justcleo.pl/2016/07/say-hello-to-sexy-legs-product-review.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten trzeci strój jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osz kurde, ja czekam właśnie na paczkę od nich, wiec mam nadzieję, że nie będzie cła. :/ ładna bluzeczka i te okulary :D

    https://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje współpracy, ja nie mam cierpliwości do takich współpracy, poki co mam za sobą jedną z dreelink :D Fajne rzeczy.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy :D Poklikałam w linki ;)
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mi tez naliczyli ogromne clo z zaful, ale zaplacilam i mi oddali bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę owocnej współpracy! Asortyment mega, jest w czym przebierać :)
    Zapraszam do mnie, będzie miło jeśli weźmiesz udział w konkursie!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście Sklep ma w ofercie bardzo ładne, a wybór jest ogromny :)
    Zakochałam się w czarno białym stroju z palmami <3
    Obserwuje :)

    Zapraszam do mnie : http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio na każdym blogu o modowej tematyce można natknąć się na post o tej firmie i zazwyczaj są to same pozytywne oceny. Tak jak u Ciebie jest to przede wszystkim szybki czas realizacji zamówienia oraz dobra jakość produktów w stosunku do ceny, a więc warto się jemu lepiej przyjrzeć.
    Pozdrawiam, Denim!

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia we współpracy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikałam :) będę wdzięczna również za kliki w moim nowym poście :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym dowiedzieć się więcej o współpracy z tą marką, m.in jak złożyć zamówienie. Jeśli będziesz miała chwilkę czasu napisz na meila - martajestem0811@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook