#24 W pogoni za czasem

8/13/2016



Miałam krótką przerwę w pisaniu postów, ponieważ ostatnimi czasy nie czuję się za dobrze mam nadzieję żę szybko się to zmieni i wrócę do formy. Zauważyłam że bardzo duże zainteresowanie na moim blogu jest przy postach w których pokazuje Wam rzeczy, ubrania które zamawiam, niestety w tym miesiącu odpuściłam sobie ulubieńców miesiąca.

Przechodząc do tematu z jakim dziś przyszłam, ludzie gonią za czasem nie patrząc na to że ranią przy tym innych. Robią to co im jest potrzebne, ale nie zważają na to że inni też potrzebują ich uwagi. Tak na prawdę śpiesząc się przegapiamy najpiękniejsze, a czasami nawet najważniejsze chwile w naszym życiu. Każdy się gdzieś śpieszy do sklepu, pracy, na spotkania ale czy warto ? Każdy sam powinien zadać sobie to pytanie. Ja już wiem że nie warto i każdą chwilę spędzam z człowiekiem do którego moje serce zabiło mocniej, nie zapominając przy tym o rodzinie. Mam tego czego chciałam najbardziej i na nic tego nie zmienię.
  instagram: xkanooshi / snapchat: xkanoshix /

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Super zdjęcia i śliczna bluzka :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda - o najbliższych nie wolno zapominać, bo z nimi budowane wspomnienia są wspaniałe :) Ja uwielbiam spędzać czas z moją 88letnią babcią.

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/ladymakeup.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Można powiedzieć, że odkąd zaszłam w ciążę i urodziłam dziecko to "stanęłam" w miejscu. Właśnie po to, aby nie przegapić tych wszystkich pięknych chwil. Nawet nie wróciłam do pracy i na razie nie szukam. Wolę ten czas spędzić na wychowywaniu córki, do pracy jeszcze zdążę pójść.
    Jedyne to czego nie odpuściłam to studia, w październiku mam obronę :).

    Świetny tekst - oby więcej takich przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam ,że pośpiech i roztargnienie dają słabe efekty , bo nie zauważamy rzeczy naprawdę ważnych :/
    Pozdrawiam !
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie watro się śpieszyć trzeba się cieszyć chwilą i korzystać z czasu który mam pozostał.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, nie warto się śpieszyć, wystarczy robić wszystko powoli i będzie dobrze :)
    ładna stylizacja!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami mamy chęć zwolnić, ale ludzie w naszym otoczeniu, nie zawsze na to pozwalają.

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy temat, racja :D Czasami ludzie pędza i ranią innych :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje, ja sama nie wiem kiedy czas mi tak szybko leci.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uważam, że nie warto się spieszyć. Trzymam kciuki, żebyś wróciła do regularnego pisania :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodzę się z Twoimi słowami. Każdy teraz jest zabiegany. Spotkania, zakupy, rodzina, obowiązki- zamiast usiąść i spędzić z kimś troszkę czasu. Ludzie nie żyją wiecznie.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook