28 sierpnia 2016

#26 Recenzja cukierków Nanobytes



Ostatnio w moje ręce trafiły nowe cukierki  od firmy Nanobytes, cukierki te widziałam również w empiku i wtedy już wpadły mi w oko.



Cukierki te są o smaku truskawkowym, gumy balonowej i colowym. Truskawkowe mają bardzo intensywny zapach, a o smaku gumy balonowej są na początku słodkie lecz po ugryzieniu robią się dosyć kwaśne według mnie są bardzo dobre i poleciłabym je kolejnym osobą. Ich fanpage znajdziecie tutaj. Zapraszam również na stronę http://www.lotsoflittlesweets.com

 

4 komentarze :

  1. Wyglądają przesłodko! Na pewno spróbuję ;)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłem je raz ale jakoś mi nie zasmakowały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę ich kiedyś spróbować :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.