#27 Ostatni dzień wakacji + GAMISS

8/31/2016


To już ten dzień, ostatni dzień wakacji każdy z nas chce wykorzystać go w pełni, tyle ile tylko pozwala mu na to czas. Dlatego w taki ostatni dzień warto wstać na prawdę wcześnie i zrobić wszystko co trzeba później my uczniowie nie będziemy mieć już czasu na różne rzeczy nie związane ze szkołą aż przez 10 miesięcy czyli około 190 dni bez weekendów i świąt które są gdzieś po drodze, lepiej to brzmi gdy określamy tą liczbę w dniach wydaje się dużo mniejsza. Ale my uczniowie damy rade bo kto jak nie my.  W moim przypadku zostało mi jeszcze 3 lata edukacji w technikum obecnie idę do 2 klasy technikum informatycznego i mam nadzieję że ten rok szkolny już od początku będzie zapowiadać się dobrze. A wy w której klasie jesteście?


Przychodzę dzisiaj do Was również z nową firmą zwaną GAMISS
Dla odmiany zamówiłam tym razem buty oraz kilka produktów kosmetyczny. Bałam się że buty przyjdą za małe, produkty kosmetyczne nie będą się nadawać do niczego, ale jednak myliłam się, chociaż gdybym nie zamówiła butów o rozmiar większy niż powinnam teraz chodziła by w nich moja siostra. Kosmetyki jak na swoją cenę są dosyć dobre, mają całkiem niezłą strukture. Zapomniałam dodać że zamówiłam również szczotkę do włosów której też się obawiałam że będzie wyrywać moje włosy i je niszczyć ale jednak na moje włosy się sprawdziłam i jest praktycznie jak wszystkim nam znane tangle teezer.


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Widzę w pełnej gotowości, nie masz się co bać 1. września, ruszaj śmiało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty niekoniecznie w moim stylu, ale paletka jak najbardziej. Kliknęłam :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ta samą paletę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka jest cudowna! Zapraszam ;) http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko paleta mi się podoba

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to współpraca? Ja tez z nimi współpracuje :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this palette! I need it! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow my blog there, I'll follow your blog back!!! https://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook