11 września 2016

#28 Mam Superstary ! Jestem modna ?




Hejka, dziś przychodzę do Was z trochę kontrowersyjnym tematem, a mianowicie  z tym czy jeśli posiadamy firmowe ubrania jesteśmy modni. Teoretycznie tak ale gdy już te rzeczy ma 5,10...20 osoba w naszym mieście robi się to żenujące i nieciekawie wygląda. Taka właśnie sytuacja miała miejsce z butami które każdy zna i teraz każdy powinien wiedzieć co mam na myśli, a chodzi mi właśnie o Superstary do samych butów nic nie ma bo są ładne i rzeczywiście pasują do różnych stylizacji, ale np jesteśmy na meet up'ie, a widzimy tam co pełno osób w superstarach było to dla mnie komiczne patrze w dół i widzę białe buty w czarno-białe paski bo akurat te są klasyczne i ich możemy zobaczyć najwięcej. Ktoś mi teraz zarzuci że hejtuje takie osoby. W żadnym wypadku nie hejtuje jeśli im to nie przeszkadza to bardzo dobrze to jest tylko i wyłącznie moje zdanie. Piszcie co sądzicie o dzisiejszej modzie z chęcią dowiem się co sądzą o tym moi czytelnicy. Do zobaczenia

11 komentarzy :

  1. Mnie tam nie stać na takie buty(będzie hejt, będzie hejt);) Odniosę się tu do innych, też kiedyś popularnych: vansów i conversów. U mnie są osoby w klasie, które mają buty podobne do tych. Bo są. Tylko mają inną nazwę firmy na sobie i po tym rozpoznaje się, że to nie conversy czy vansy.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok rozumiem co chciałaś napisać jednak już jak jesteśmy przy temacie Conversów i Vansów to ich różnica jest inna niż tylko nazwa firmy na obuwiu - ich modele znacznie się od siebie różnią. Tyle w tym temacie z mojej strony.

      Usuń
  2. Sama mam superstary i kupiłam je tylko dla tego, że mi się podobają i są wygodne. Nie interesuje mnie czy mają je wszyscy, czy nikt. Każdy ma prawo nosić to co chce :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to moze jest to juz troche przereklamowane, ale nie żenujące. Skoro te buty sie kazdemu podobaja to niech kazdy je nosi! Przeciez to tylko buty :D Buziaki zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie bardziej postawiłabym na ZX Flux. Mnie się tysiąc razy bardziej podobają te buty niż ten klasyk superstarów, które maja wszyscy.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Noszę to co lubię i czy to jest modne, czy było, czy nigdy nie będzie to moja sprawa, a jeśli się komuś nie podoba, to nie musi patrzeć, nawet jeśli jestem jedna z tysiąca osób posiadających jakiś tam rodzaj butów, który mają wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podążanie za bycie takim jak inni dla mmnie jest dziwne. Powinniśmy nosić to co chcemy, bądżmy oryginalni :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest to śmieszne że ludzie się tak czepiają tych biednych Superstarów. Są modne bo jest na nie popyt więc to wcale nic dziwnego. A wiele osób pisze że jakie to one nie są przereklamowane czy "noszę je bo są wygodne" ale tak naprawdę uważam że Ci co je kupili i ponoć noszą je dla wygody to kupili je tylko po to... bo są modne.
    I nie ma co tu się wstydzić tego.
    Ja też zamierzam je kupić, mam to gdzieś że tyle ludzi je ma. Chcę je i tyle - to tak jak z telefonami komórkowymi. Ludzie mają iphony, czemu tylko skoro są smartfony o wiele lepsze? Powód jest prosty - iphone znaczy prestiż.
    Pamiętasz kiedyś modę na airmaxxy? Teraz jest moda na superstary a za parę lat znów będzie na coś innego. Każda nastolatka czy kobieta chce być modna więc będzie podążać za modą, czasami nawet ślepo.
    Dziękuję

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nosze tylko NB i nie podobają mi się superstary właśnie przez to że tak wiele ludzi je ma, ale wizualnie tez mi nie pasują ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie superstary są przereklamowane. To, że prawie wszystkie nastolatki mają identyczne buty jest dla mnie dziwne.
    Wydawałoby się, że ludzie dążą do bycia oryginalnymi, a tak naprawdę wszyscy ubierają się prawie tak samo. Bardzo mnie to zastanawia.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię superstary u kogoś sama się w nich źle czuję
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.