#29 Współpraca z Zaful oraz Gamiss

9/18/2016

Dziś przychodzę do Was z kolejnymi paczkami od firmy Zaful i Gamiss, ale dziś nie tylko o rzeczach które zamówiłam. Ostatnio pewna dziewczyna zapytała mnie na czym polega współpraca dokładnie z firmą Zaful ale dlatego że obie firmy działają na tej samej zasadzie wezmę je pod jeden wątek.

Z firmą Zaful współpracuje już od 3 miesięcy, z Gamiss troszkę krócej ale obie te firmy zdążyły mnie już do siebie przekonać oby dwie mają ode mnie wielkiego plusa za jakoś produktów ubraniowych oraz gadżetów elektronicznych.

Zaczynając współpracę z nimi była bardzo zaskoczona bo w porównaniu do niektórych podobnych firm po odpowiedzeniu "tak" na propozycje współpracy firma zaproponowała mi zrobić zakupy za pewną kwotę. Inne firmy wymagają wcześniejszego umieszczenia kolażu itp. Co oznacza że nie wiadomo jest czy uda nam się nawiązać współpracę, ponieważ musimy zbierać tzw. kliknięcia w linki w firmie zaful i gamiss tak nie ma po otrzymaniu paczki zrobiłam zdjęcia przedmiotów które dostałam i wypowiedziałam się na temat tych rzeczy, po czym wysłała im wiadomość że post jest już gotowy i kolejno powiedzieli że mogę zrobić już kolejne zamówienie za podaną kwotę. To takie proste, a jednocześnie przyjemnie. Jestem bardzo zadowolona z obu sklepów i serdecznie zapraszam do zakupów na ich stronach.



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Mogłaś coś więcej napisać, jaka jest kwota, żeby nie płacić cła, ile czekasz na paczkę itp.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cła nie płace, firma zaful jak również gamiss omija służby celne, a na paczkę czekam od 1 do 2 tygodni

      Usuń
  2. a mogłabyś podać email do gamiss, bo na stronie nie mogę nigdzie znaleźć? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka z ananasem najbardziej mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też współpracuję z Zaful i jestem bardzo zadowolona :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam sobie podobne buty:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Firme Zaful bardzo lubié. :)

    obserrwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetne rzeczy zamówiłaś, klik - 14,49$, 23,22$, 15,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej firmie usłyszałam na kilku blogach,gratuluje współpracy!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :)

    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook