4 października 2016

#31 Sammydress


Dziś kolejny post, próbuje trochę nadrobić moją nieobecność. Przyszłam do mnie już kolejna paczuszka ale tym razem od nowej firmy z którą zaczęłam współprace, a chodzi konkretnie o firmę Sammydress, już kiedyś zanim zaczęłam prowadzić bloga byłam zainteresowana tą firmą i robiłam jakieś małe zamówienia od nich, los się do mnie uśmiechnął i zaproponowali mi współprace.
Zamówiłam od nich słynną "lokówkę" Babyliss , bluzkę oraz bluzę. Ceny w tym sklepie są odpowiednie co do jakości produktów. Jestem zadowolona i serdecznie mogę polecić ten sklep.


3 komentarze :

  1. Gratuluję współpracy i czekam z niecierpliwością na stylizację z bluzą.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sprawdza się ich lokówka ?

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.