12 lutego 2017

#44 Boyfriend TAG - Walentynki


Już za 2 dni będziemy obchodzić święto zakochanych czyli Walentynki przez niektórych lubiane, przez innych znienawidzone ze względu na brak drugiej połówki. Ja obchodzę to święto ale na nie w jakiś szczególny sposób. Wyjście do kina, spacer to jest wystarczające według mnie. Nie potrzebuje różnych maskotek, pluszaków, róż... wole takie rzeczy dostawać bez okazji, bardziej z zaskoczenia.

Ale przejdźmy do konkretów, po prosiłam mojego chłopaka aby odpowiedział na parę pytań związanych ze mną i nim. Spośród 30 pytań wybrałam tylko 10 które uważam za odpowiednie.




1. Gdzie się poznaliśmy ?
- Z widzenia znaliśmy się ze zlotów motocyklowych, dopiero po dłuższym czasie napisałem do niej na facebook'u. I tak się potoczyło na drugi dzień odkąd zaczęliśmy pisać spotkaliśmy się na moment w autobusie później chciałem do niej przyjechać ale los tak chciał i zepsuł mi się skuter ale i tak udało się zobaczyć na to 10 minut .

2. Ile razem jesteśmy ?
Dokładnie 1 rok 2 miesiące i 12 dni. Dla nas jest to bardzo dużo są to nasze najdłuższe związki i wiemy że tak zostanie do końca.

3. Gdzie była nasza pierwsza randka ?
Pierwsze spotkanie "hehe" w autobusie, a tak na poważnie to Karolina przyjechała do mnie, oglądaliśmy filmy, lepiej się poznawaliśmy. Później zabrałem ją na górkę z której widać całą panoramę naszego miasta.

4. O co najczęściej się kłócimy ?
Najczęściej kłócimy się o jakieś głupoty typu gdzie pierw pójdziemy albo wykłócamy się kto miał racje.

5. Na co przeznaczam najwięcej mojego czasu ?
Karolina najwięcej czasu przeznacza na bloga, instagrama i tak w kółko choć twierdz że tak nie jest.

6. Kiedy poznałeś moją rodzinę?
Twoją rodzinę poznałem po jakichś 2-3 tygodniach, musiałem przyjść z dwiema różami i przeprosić twoją mamę że spóźniasz się do domu prze-zemnie.

7. Kto rządzi w związku ?
Ja, choć Karolina twierdzi że ona. Ale różne decyzje staramy się podejmować razem.

8. Siedzę przed telewizorem co jest na ekranie ?
 
Zwykle oglądamy razem różne filmy, filmiki na youtube itp.

9. Mój ulubiony kolor ?
Niebieski

10. Co bym mogła jeść codziennie ?
Różne sałatki, wszystko co ma warzywa. Ponieważ owoców nie lubisz.


A więc to tyle mam nadzieję że tak wpis Wam się spodobał, czekam na wasze komentarze z planami na walentynki, może czymś będę mogła się zainspirować

Zapraszam również na stronkę click

6 komentarzy :

  1. Brawo dla chłopaka za świetne odpowiedzi! Szcześcia życze wam :3

    AccordingOskar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu tagi, ciekawe czy mój chłopak dałby się namówić aby odpowiedzieć :D obyście byli razem jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, miałaś z tym wpisem super pomysł! Bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag, super, że Twój chłopak wziął w nim udział. :) Życzę Wam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag :) super, że chłopak wziął w Nim udział :) szczęścia i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby jak najlepiej Wam się układało <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.