#45 Rok bloga

2/19/2017



No i stało się, właśnie wybija rok prowadzenia bloga prze zemnie, a mogło być już 4 lata ale kto śledzi mnie od początku ten wie że miałam wzloty i upadki jak prawie każda blogerka. Czasami chciało mi się pisać, momentami mnie to męczyło i miałam dość. Nie raz usuwałam z bloga wszystkie posty, a czasami nawet całą moją działalność. Tak jakby mnie nigdy nie było, jakbym nie istniała. Ale rok temu dzięki mojemu chłopakowi przełamałam to wzięłam się za siebie i tak o to tworzę dalej i przez cały rok nie miałam ani chwili zawahania tak jak to było kiedyś, stwierdziłam że warto walczyć o swoje bo to co teraz robię sprawia mi dużą radość, możliwość wygadania się. Dużo osób które mnie obserwuje, ale również moich znajomych, rodzina wspierają mnie w tym co robię, widzą że moje zachowanie i podejście do wielu rzeczy zmienia się z każdym miesiącem, a to wszystko dzięki pisaniu. Przez równy rok jest tu Was aż 689 osób, napisałam aż 51 postów, a liczba komentarzy wynosi aż 966. O wyświetleniach mojego bloga nawet nie wspomnę bo to co się stało przebiło moje wszystkie  marzenia które do tej pory wiązałam z blogiem. Dzięki Wam mam ochotę dalej tworzyć. W tym miejscu chcę podziękować również hejterą bo to dzięki Wam napędzam się do jeszcze większego działania. Koleżanka mówiła mi również że kilka osób pisało o moim blogu  na pewnej grupie w co też nie mogę uwierzyć. Jestem z siebie dumna i mogę to śmiało powiedzieć. Dziękuje jeszcze raz że jesteście i że będziecie dalej, a liczba moich obserwatorów będzie rosła...i rosła.



Zapraszam również do klikania w tego linka click

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Gratuluję wyników! I mam nadzieję, że liczby będą cały czas szły w górę! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś prowadziła bloga jak najdłużej!
    Obseruwję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, obserwuje i będę wpadać tu częściej ! 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Gratuluję, tyle czasu :)
    Osiągnęłaś duże sukcesy! Brawo!
    Oby mnie także się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję... jednak to trochę czasu już jest za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! Oby tak dalej !
    Zapraszam do siebie https://roslinabyjola.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych lat z jeszcze większymi sukcesami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat bloga życzę!
    Gratuluję wszystkich sukcesów i trzymam kciuki za dalsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! I życzę dużo dużo więcej lat blogowania i wielu sukcesów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook