#46 Wczesna wiosna + haul

2/20/2017

No i zaczęła się wczesna wiosna prawie jak ta z kalendarza która powinna zacząć się 21 marca, zobaczmy co pokaże nam czas z dnia na dzień. My oczywiście już w wychodzimy w samych bluzach, a choroby czekają na nas za rogiem. Na szczęście z pomocą przychodzą sklepy takie jak: ZAFUL, DRESSLILY i ROSEGALSam sklep zachwycił mnie swoim asortymentem. Wybranie rzeczy zajęło mi sporo czasu, jednak jakoś się udało. Zdecydowałam się na kurtkę idealną właśnie na taką wczesną wiosnę, spodnie z dziurami które są ostatnio moim TOP1, buty tzw. "podróbki air max'ów" , bluzę w idealnych kolorach na tę porę roku, koszulkę oraz torebkę dla mojej siostry. Na Zaful, Rosegal i Dresslily możecie znaleźć dosłownie wszystko! Od przepięknych ubrań do cudownych dodatków. Mnie osobiście urzekły torebki, jednak wolałam postawić na ilość i zamówiłam parę rzeczy.  W sklepie znajdziecie też przepiękne kocyki plażowe. Sama obsługa sklepu jest wspaniała. Na każde moje pytanie dostałam natychmiastową odpowiedź! Jedynym minusem jest fakt, że przesyłka szła do mnie około miesiąca, więc niestety dosyć długo.








You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo lubię te sklepy. Mają ogromny wybór i serio świetne rzeczy! :)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie miałam okazję zamawiać rzeczy tylko z Zaful, ale mam nadzieję, że i z pozostałych kiedyś skorzystam :)
    Poklikałam ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa torebka z frędzlami bardzo mi się podoba!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy, pudrowo-różowa torebka zdecydowanie skradła moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep bardzo fajny, ale podróbek nike air max wręcz nie znoszę. Nie wiem dlaczego, ale mam do mich wręcz bym powieziała jakiś uraz. Kurtka wygląda świetnie. Czemu nie dodałaś swoich zdjęć w niej?
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook