1 marca 2017

#48 Vlogerka chora na raka uczy, jak się malować po chemii






Hej, dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym tematem a jest to temat o chorobach nowotworowych. Moim zdaniem trzeba i warto poruszać takie tematy bo kiedyś to możesz być właśnie Ty.



Choroby nowotworowe dzielą się na trzy grupy:

  • nowotwór łagodny 
  • nowotwór złośliwy 
  • nowotwór miejscowo złośliwy


Jedną z takich osób które zachorowały na raka, jest Kasia która prowadzi swój kanał na Youtube i sama twierdzi że "rak to nie wyrok" i nie należy się go bać, lecz zaakceptować go i leczyć. Kanał Pani Kasi cały czas się rozwija i stale jego liczba subskrypcji rośnie, mówione jest tam o chorobie, jak się to wszystko zaczęło, jak dowiedziała się o chorobie itd...




"Siedzieliśmy sobie z mężem, oglądaliśmy telewizję. Nagle coś mnie zabolało w piersi, odkryłam że jest tam coś dużego, twardego i zaczęła się panika, płacz, strach…" - wspomina.


Kasia na swoim kanale radzi kobietom między innymi jak pogodzić opiekę nad dziećmi z byciem w procesie chemioterapii. Sama jest mamą trójki. Pokazuje także jak się malować, gdy ciało poddane chemioterapii reaguje bólem i uczuleniem na każdy kosmetyk.


"Moja skóra zaczęła totalnie świrować, włosy na głowie mi wypadły, została mi odrobinka brwi i rzęs. Jestem na chemioterapii już trzeci miesiąc, chemia zaczęła bardzo wpływać na moją skórę" - mówi.




4 komentarze :

  1. Kilka widziałem takich youtuberek są genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podziwiam takich ludzi! Ogromny respekt :) Wygląda pięknie!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamietam nazwy, ale jest też taka młodziutka dziewczynka na yt i ma sporo widzów :) Szkoda mi takich osob, ale dobrze, ze się nie załamują!

    Wpadnij do mnie i daj znać co myślisz o zdjęciach zrobionych nowym aparatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że dobie dzisiejszej idealności w internecie są takie osoby
    Blog Instagram

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.