19 marca 2017

#49 Robimy zakupy

Chyba nie ma na świecie kobiety która nie kocha robienia zakupów, kosmetyków, ubrań ale w moim przypadku również elektronice, i nie chodzi tu o lokówki, depilatory, suszarki itd. Ale w tym przypadku jest to dron który przyszedł do mnie ze sklepu Rosegal. W dzisiejszych zamówienia pokaże Wam również parę ubrań  które wpadły mi w oko i są bardzo dobrej jakości jak na swoją cenę. Pochodzą ze stron Sammydress, Zaful, Gamiss i Rosegal

Dron który do mnie dotarł jest bardzo dobrze skonstruowany jak na produkcję chińską i niską cenę. Testowałam go w pomieszczeniach , jak również na dworze. Upadał nie raz rozbijał się o ściany, krzesła i wszystko co stanęło mu na drodze ale nic się z nim nie stało aż do pewnego czasu... ...gdy wyszłam z nim na dwór i chciałam przetestować jak wysoko może się wzbić był już na wysokości 7-8 piętra gdy nagle zobaczyłam że kamera która w nim jest zacięła sie, wiedziałam to, ponieważ dronem tym steruje się poprzez aplikacje którą instalujemy w telefonie i mam podgląda na bieżąco z kamery. Wtedy już wszystko było jasne mój dron stracił łączność z Wi-Fi na moim telefonie, niestety nie miał awaryjnego lądowania w takich przypadkach więc wzbił się jeszcze wyżej.. wyżej niż sięga nie jeden wieżowiec i odleciał w przeciwną stronę. Widziałam tylko jak przemieszcza się gdzieś daleko po niebie dzięki diodą które świecą na czerwono-biały kolor poleciał jakieś 5-6 km dalej od miejsca z które wyleciał. Niestety był to mój błąd więc nie winie tu producenta, a drona bardzo serdecznie polecam ! Link do drona click

Zamówiłam również kilka ubrań które bardzo mnie urzekły i zdecydowanie będę je nosiła.



16 komentarzy :

  1. Najbardziej podobają mi się buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne! Ostatnio bardzo podobają mi się rzeczy właśnie w takim kolorze :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu zastanawiałam się nad zakupem tego drona, ale zmieniłam zdanie.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sama też mam drona, a nawet dwa. Moja początkowa przygoda z lataniem wyglądała podobnie. Teraz zamierzam kupić lepszego z kamerą, ponieważ te co mam teraz sa tylko do nauki latania.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta czerwona bluzka ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Nowy Post!-click

    OdpowiedzUsuń
  6. Dron , to rewelacyjna sprawa :) marzę aby kamerzysta na moim ślubie był w jego posiadaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulki rewelacyjne!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna bluzka z falbaną jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zakupy! Piękne rzeczy sobie zamówiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ciuszki!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo szkoda drona :( no ale nie wiedziałaś. Ubrania super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są naprawdę świetne :)

    http://mkapsiakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bawiłam się takim małym dronem, super sprawa. Buty świetne.
    Zapraszam do siebie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ubrania są cudowne, aż nie mogę się zdecydować, ale chyba jednak to body wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe są te bluzki, fajnie się prezentują ale ten materiał jakoś do mnie nie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam drona, ale to dziwne w sumie, że tak sobie odleciał XD
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.