Świeczki Aura - Bispol

4/23/2017



Nie tak dawno dotarła do mnie cudowna paczka na którą nie musiałam czekać dosyć długo, była to paczka od sklepu Bispol który w swojej ofercie ma między innymi podgrzewacze, świeczki. Ja dostałam swoje o zapachu adrenaline, diamond chic, owoców leśnych i cynamonu. Świeczki te mają bardzo intensywny zapach po prostu można się zakochać. Mam dobrą wiadomość podgrzewacze te można również kupić w miejscowych sklepikach ja swoje widziałam również w Rossmanie. 


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mam świeczki z tej firmy i bardzo je lubię :D Żałuję, że nie miałam jeszcze tych o zapachu owoców leśnych, bo przeważnie bardzo mi się on podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem fanem świeczek. Zdecydowanie bardziej wolę olejki do kominka ☺
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Największą fanką świeczek nie jestem, ale ze względu na zapach adrenaliny na pewno bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham świeczki !

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook