Osiemnaste urodziny

5/06/2017


No i mam już swoje 18 lat, na początku cieszyłam się a teraz jest tak jakoś inaczej, najgorsze w tym wszystkim jest to że ludzie nie pytają mnie o dowód hehe. Teraz będzie tylko z górki i wiem że będę chciała wrócić do swoich młodych lat. Pamiętam jak jeszcze byłam małym dzieckiem któremu trzeba było wiele rzeczy tłumaczyć, a teraz jestem dorosłym człowiekiem chociaż wiek to tylko liczba to coraz częściej przez nasz wiek trafiają się coraz ważniejsze decyzje do podjęcia. 18 urodziny spędziłam w gronie najbliżej rodziny (rodziców, chrzestnych, siostry itd.) Później nie zabrakło również spotkania z najbliższymi znajomymi. W tym wszystkim fajną rzeczą był ogromne 18-stkowe balony od Newchic za które bardzo dziękuje. Balony- klik

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Wszystkiego dobrego! Niech Ci się zawsze powodzi w życiu :*
    Całuski :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoje 18 urodziny ukończyłam 24 grudnia, niesamowite uczucie - Ta pełnoletność ^^ wszystkiego najlepszego kochana, oby Twoja dorosłość poszła po Twojej myśli! ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Pamiętam swoje 18 urodziny, to był tak dawno temu, mogłoby się wydawać. Teraz będzie tylko trudniej, bo ile ja bym dała żeby cofnąć się o te 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezystkiego Najlepszego! Dużo zdrowia i cierpliwości w porowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego ! Ja na poczatku bardzo chciałam mieć 18stke. A teraz gdy mam juz prawie 20 bardzo chce wrócić do licealnych Czasów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że też będę chciała za parę lat się cofnąć. Dziękuje ;)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego :).
    Ja swoje 18-naste urodziny obchodzę już za niecały rok i jakoś nie chcę być dorosła, nie czuję się na to gotowa emocjonalnie, bo to jednak zobowiązuje nas do większej odpowiedzialności itp.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po swojej 18-stce nie czułam różnicy :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po 18 czas leci o wiele szybciej! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo spełnienia marzeń <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 18 urodziny są wyjątkowe. Własnie wtedy wkraczamy w dorosłość i spada na nas więcej obowiązków. Jednak wiek ten nie świadczy o naszej dojrzałości. Dobrze, że urodziny się udały.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wszystkiego najlepszego! Urocze balony.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień osiemnastych urodzin,jak dotąd nalepszy w życiu! Przeżyłam to również i nie mogłam się doczekać, pwodzenia już w dorosłym życiu :*
    Pozdrawiam :*
    Mój blog-Klik

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook