8 maja 2017

Czarna maseczka

Na rynku możemy znaleźć mnóstwo wersji słynnej czarnej maski Pilaten takie jak: RODIAL, Black clean, Bielenda, ale również AIVOYE ze strony Newchic. Była to pierwsza maska tego typu którą nałożyłam na swoją twarz, szczerze mówiąc strasznie się bałam po tym jak poczytałam parę opinie że po ściąganiu boli, robią się plamy itp. Jednak ja mogę wam szczerze polecić tą maseczkę, boli jeśli nałożymy ją blisko oczu ponieważ nasza skóra jest tutaj dosyć cienka, plamy owszem mogą być ale jeśli ktoś naprawdę ma wrażliwą skórę. Maska spełnia wszystkie swoje funkcje: usuwa nam martwy naskórek, oczyszcza naszą skórę, wygładza powierzchnie twarzy. Maska zawiera między innymi aktywny węgiel który to właśnie oczyszcza skórę, dzięki temu składnikowi czujemy też jak nasza skóra się naciąga, ma również właściwości bakteriobójcze.


Ja na swoją twarz nałożyłam dosyć cienką warstwę aby wyschła ona szybciej, musiałam czekać około 10 minut, moim zdaniem nie ma znaczenia grubość nałożonego produktu nie ulepsza to jego działania. Ściąganie nie jest czymś przyjemnym ale można to przeżyć, maska jest praktycznie jak cement i najlepiej starać się odrywać ją dużymi płatami. Doskonale radzi sobie w każdym miejscu, jej cena również jest bardzo dobra. 



A czy wy testowaliście już maseczkę Peel-off, jakie są wasze odczucia ? 

9 komentarzy :

  1. Używałam czarnej maski tylko z bielendy, na pewno jej nikomu nie polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może wypróbuję jak radzi sobie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie, udało Ci się pozbyć wszystkich zaskórników? Tak wiele jest opinii o tej masce, że aż mnie głowa boli, a nie ma konkretnej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem nie pozbyłam sie wszystkich,po około 3-4 uzyciach było widać że ich praktycznie nie ma. Jakieś pojedyncze zawsze będą

      Usuń
  4. buzia jest fajna ale zmyć to, to dopiero wyczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczkę to się "zrywa" nie zmywa :)

      Usuń
  5. Nie testowałam tej maseczki, wygląda ciekawie, ale słyszałam dużo opinii, że nie wyciąga porów, ja bardzo lubie plasterki an nos z Rosmmana, bardzo dobrze działają :)
    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/2017/05/06052017.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie wypróbować! nouw.cm/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz za pierwszym razem pozbyłam się wszystkich zaskórników. Świetna jest :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.