Bell- HypoAllergenic

5/09/2017


Witam, dziś przychodzę do Was z postem ze sklepu Bell, a konkretnie z serią, wersją hipoalergiczną. Jak wiecie lub nie bardzo rzadko się maluję, a można powiedzieć że w sumie wcale chyba że są jakieś okazję wesela, urodziny, imprezy ale to jest naprawdę sporadycznie. Jednak bardzo zainteresowała mnie wersja taka wersja kosmetyków jaką wprowadziło Bell, owszem wiem że inne marki też mają kosmetyki hipoalergiczne ale ja postanowiłam przetestować właśnie te. 



Zacznę od matowych pomadek w formie błyszczyku, hipoalergicznych, jak można zauważyć mają przepiękne kolory, niestety aparat nie odzwierciedli ich w pełni. Ale naprawdę zachwyciłam się. Oczywiście jeśli chodzi o pomadki zaczęłam je odrazu testować i mogę stwierdzić że są bardzo trwałe moja wytrzymała mi około 8 godzin, w trakcie piła wodę, jadłam. Mogę zdecydowanie polecić. Ich kolory to (zaczynając od lewej): 03, Sydney 06, Sopot 101, Seville 104, Paris 103 oraz London 102.



 Kolejnymi rzeczami które skradły moje serce to podkład w sztyfcie który ma niesamowite i intensywne krycie, nareszcie nie musiałam patrzeć na swoje przebarwienia bo podkład ten wszystko pięknie zamaskował. Kolejną rzeczą jest multifunkcyjna baza pod makijaż byłam od zawsze miłośniczką bazy pod makijaż z Bell gdy nie widziałam jej już dosyć długo w swoich drogeriach byłam niezbyt zadowolona ale okazało się że zmieniła ona całkowicie opakowanie. I ostatnią rzeczą którą pierwszy raz mam w swoich rękach jest to sypki puder utrwalający myślę że będzie to mój nowy ulubieniec kosmetyczny, bardzo dobrze utrwala choć na początku myślałam że moja twarz zrobi się cała biała to na szczęście tak nie było.


No i przyszła pora na dwa ostatnie produkty z wersji hipoalergicznej które wpadły mi w oko to rozświetlacz do twarzy ale również do całego ciała co mnie bardzo zdziwiło ponieważ zwykle firmy nie dają takie dopisku, odcień rozświetlacza to numer 02, a drugą rzeczą jest róż modelujący również o numerze 02. Obydwa naprawdę bardzo dobrze się uzupełniają dają taki świeży blask, podoba mi się efekt na twarzy jak lekko się je razem zblenduje tzn. jak robimy przejście między rozświetlaczem na nad policzkami a różem na policzkach. Zdecydowanie mogę polecić Wam te wszystkie produkty które Wam podałam są naprawdę dobrymi produktami wartymi naszej uwagi.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Również dostałam paczkę od Bell i mam te same rzeczy tylko inne kolory pomadek. Moim ulubieńcem jest pomadka 03 ''Las Vegac''. Te nazwy są genialne♥
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, z chęcią przygarnęłabym jedną taka pomadkę <3
    Ja bardzo lubię firmę Bell, mam z niej wiele kosmetyków i jestem bardzo z nich zadowolona ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty najbardziej zaciekawił mnie chyba ten podkład i jak tylko będę miała okazję bardzo chętnie go przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, kolory pomadek boskie <3 Chcę je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są hypoalergiczne produkty, ta druga pomadka *-* Co do podkładu takiego bym jednak nie próbowała, wolę standardowy podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pomadki z chęcią bym przetestowała, teraz wszystko co matowe wygląda super :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook