Czas... Start ! - LashVolution

5/12/2017


Każda z nas chciałaby mieć piękne, długie i gęste rzęsy w tym ja choć moje rzęsy już sięgają prawie 10mm to jednak chciałabym je bardziej zagęścić oraz minimalnie przedłużyć. Długo zastanawiałam się o zwykłym przedłużeniu i zagęszczeniu rzęs u kosmetyczki ale stwierdziłam że zniszczyłabym je. Dlatego wybrałam produkt LashVolution. Jak mówi producent rzęsy po tym produkcie mają być gęste, lśniące mocniejsze, dłuższe i to w zaledwie 4 tygodnie przy regularnym stosowaniu. Produkt ten ma bezpiecznie stymulować wzrost rzęs. LashVolution posiada w sobie również zieloną herbatę która ma działać tonizująco, a niacyna oraz ekstrakt z pokrzywy zwyczajne ma działać tak by zapewnić długotrwały efekt.


Badania wykazały że LashVolution to:
87% dłuższe rzęsy
80% gęstsze rzęsy

Aplikacja serum jest bardzo prosta dzięki pędzelkowi, wystarczy tylko jedno pociągnie trwa to tylko chwile a tyle może zmienić. Serdecznie polecam Wam ten produkt a z pewności będziecie mogły i wy cieszyć się efektami.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Przemyślę kupienie go. Teraz moje rzęsy nie są już takie jak kiedyś i zastanawiam się dlaczego. Zawsze w takich sytuacjach pomagał mi olejek rycynowy, ale teraz muszę spróbować czegoś lepszego :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo słyszałam o tej odżywce i tak mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zamiaru przedłużać rzęs, ale moja ciocia coś podobno używała i chwaliła.
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie podałaś ceny tego serum, bo naprawdę mnie zainteresowało. Sprawdzę sobie w googlach, ale możesz ją podać, bo to zawsze ułatwi decyzję odnośnie zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook