Majówka z Zaful

5/05/2017

Majówka... długi weekend, brakuje tylko jednej rzeczy, ciepłych dni. Na dworze jest strasznie pochmurno, ogarnia nas niesamowity smutek, głównie całe dnie przesiadujemy w domach. Na szczęście firma Zaful uratowała mnie i w porę dotarła do mnie cudowna skórzana ramoneska. Majówka zwykle kojarzyła mi się ze spacerami, ogniskami, grillem, a teraz nie mamy takiej możliwości żeby rozłożyć sobie koc na trawie i usiąść. Mimo wszystko uwielbiam maj w końcu wtedy odbywają się moje urodziny,a w sumie już się odbyły 3 maja. Jednak te chłodne dni dają mi motywacje do pisania na blogu, a w końcu moja majówka trwa ponad tydzień. Teraz tylko żyje tym kiedy nadejdą upragniony wakacje w sumie każdy na nie czeka.

Kurtka- Zaful

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Niestety majówka dobiegła końca, teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na te wakacje :)
    Kurtka bardzo ładna, od dłuższego czasu takiej szukam. Chyba się skuszę i też ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Majówka i po majówce, ja spędziłam w domu na odpoczynku :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja majówka trwa aż do poniedziałku z powodu matur. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka bardzo lubię zaful

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurteczka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook