Cukierki Jelly beans + Rosegal

5/17/2017


Cukierki Jelly Beans przez niektórych uwielbiane, przez resztę znienawidzone cukierki, fasolki różnych smaków idealne do gry w kilka osób, nadają się praktycznie na każdą okazje jak również na prezent urodzinowy. Ich koszt jest różny ze względu na wielkość opakowań. Wersja większa z kółkiem kosztuje około 35 zł, za to mniejsze około 12 zł. Osoby które nie zdążyły ich jeszcze spróbować pewnie zastanawiają się dlaczego przez niektórych są znienawidzone a to dlatego tak jak pisałam na początku są to fasolki wszystkim smaków możemy tu znaleźć te dobre i te złe smaki, mówiąc złe smaki nie mam na myśli owocu, warzywa itd którego nie lubimy. Mam na myśli takie jak: zgniłe jajko, pasta do zębów, chusteczki nawilżające dla dzieci, psia karma, gluty, skoszona trawa, wymioty oraz śmierdzące skarpetki ale spokojnie możemy trafić też na te dobre choć ich jest nieco mniej: pudding czekoladowy, kokos, jagoda, popcorn, gruszka, limonka, brzoskwinia i tutti-fruitti. Ja miałam okazje już raz grać w tą grę niestety nie udało mi się spróbować wszystkich smaków, a może to i dobrze ale grając w to naszykuje sobie kubek jakiegoś napoju bo uwierz nie wytrzymasz gdy w ustach będziesz miał posmak zgniłego jajka. Mimo wszystko serdecznie polecam tą grę możemy wtedy łatwo się zintegrować z innymi osobami i zająć chwile czasu w ponure dni.

Na końcu chciałabym Wam polecić dokładnie dwie rzeczy z Rosegal które przypadły mi do gustu. Są to spodenki oraz pewna skarbonka.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Widziałem czasem na półkach sklepowych te fasolki ale cena mnie do nich zrażała. jestem ciekaw tych obrzydliwych smaków.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook