Woski Yankee Candle

5/25/2017


Prawie każdy z nas słyszał już o popularnych woskach Yankee Candle, mają szeroką gamę zapachową ich ilość możemy wyliczać w setkach. Sama jestem w posiadaniu jak na razie 4 zapachów tych przepięknych wosków. Gdy przyszły mi moje pierwsze woski Yankee Candle cała koperta dosłownie pachniała mają tak mocny i intensywny zapach. Zwykle kupowałam podgrzewacze ale woski to będzie moja nowa miłość.

Wszystkie tego typu woski ale nie tylko możemy znaleźć na stronie CandleOnline są tam również  świece w bardzo przestępnych cenach, odświeżacze do wnętrz, różne akcesoria typu kominki, świeczniki. Możemy tam również znaleźć vouchery na zabiegi SPA oraz zestawy prezentowe. Serdecznie polecam ten sklep oraz zapraszam do skorzystania z kodu rabatowego "DM2017" na -20%  z okazji Dnia Matki do wykorzystania do 26 maja.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Chyba jestem jedyną osobą która nigdy nie używała tych wosków haha http://tuklaudia.blogspot.com/ obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie produkty tej firmy, tak pieknie pachna ze nie mozna przestac ich wachac : http://perfectmrshouse.jarida.eu/paczka-kosmetykow-od-bell

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale muszą pięknie pachnieć *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ! :*
    Zapraszam do siebie :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham woski!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tych woskach - fajna sprawa.
    Napisz może recenzję (chyba że takowa już jest a nie znalazłam) o tym na ile średnio starcza taki wosk, jak z intensywnością zapachu, ile się utrzymuje itd. Będzie przydatne:)
    Pozdrawiam:)
    http://ksiezyc-po-drugiej-stronie-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o nich słyszałam i szczerze mówiąc chciałabym je kiedyś zakupić :)) ich zapachy​ są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam, bardzo ladnie wyglądają!
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze ich ale niedługo mam zamiar je zakupic. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam tych wosków, a w sumie to żadnych, ale na pewno za niedługo zakupie i dam znać jak mi się sprawdzają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham woski ! Szkoda ,że nie załapałam się na zniżkę!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Follow by Email

Like us on Facebook