17 czerwca 2017

Wishlist | Banggood

Długo szukałam odpowiedniego sklepu w którym znajdę praktycznie wszystko czy to ubrania, akcesoria do samochodu, rzeczy do komputera, kosmetyki i wiele więcej rzeczy. No i znalazłam sklep który działa pod nazwą Banggood pierwsze wrażenie pozytywne ale mówiąc jaśniej ładny układ strony sklepu, wszystko łatwe do odnalezienia, przelicznik walut na polskie jeśli nie interesują nas dolary. Zdążyłam już sobie upatrzeć kilka rzeczy ale boje się patrzeć dalej bo moje zamówienie skończyło by się na naprawdę sporej ilości rzeczy.

4 komentarze :

  1. Poklikałem. Ubrania ciekawe. Dużo blogerek współpracuje z tą firmą :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy świetne! Poklikam jak będę miała trochę czasu :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe są rzeczy w tym sklepie, ale ceny nie koniecznie

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.