13 czerwca 2017

Wspomnienia z fotozeszytem


Prawie każdy z nas uwielbia marzyć, ale lubi też wspominać te dobre i te złe chwile. Siadając na trawie w parku, ogrodzie, na łące i patrząc daleko w niebo w cudowne widoki którymi obdarza nas natura. Niestety dużo osób nie docenia tego co im się przydarzyło, ja doceniam również te złe chwile bo w końcu dzięki nim wiem jakie błędy popełniam i mogę je bez problemu wyeliminować. Pirwsza miłość, pierwsza kłótnia, nasze pierwsze kroki będąc dzieckiem, to jak kiedyś wyglądaliśmy a jak wyglądamy teraz, każde wyjazdy, wycieczki. To wszystko możemy zawrzeć w albumach, fotoksiążkach, fotozeszytach czy w formie obrazu, plakatu. Ja swój fotozeszyt zamówiłam na stronię Saal- Digital. Jestem z niego zdecydowanie zadowolona posiada 46 stron, udało mi się w nim zamieścić ostatnie 2 lata spędzone z rodziną i nabliższymi, jego jakość jest znakomita i cena również jest atrakcyjna. Polecam serdecznie do robienia swoich fotozeszytów wkońcu to nasze foto-wspomnienia.


10 komentarzy :

  1. Mam od nich fotozeszyt i jestem bardzo zadowolona :) Świetna pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zreszyt,też kiedyś taki sobie zamówie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zeszyt, kiedyś na pewno zamowie bo marzy mi się album w takiej formie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zeszyt <3 Świetny pomysł na założenie fotozeszytu. Okładka mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa z takim fotozeszytem, ja jednak preferuję tradycyjne albumy ze zdjęciami :). Naszła mnie właśnie ochota, żeby wywołać jakieś zdjęcia^^.
    Pozdrawiam!
    Www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku ja też mam swój fotozeszyt - lecę go poszukać, bo to naprawdę świetna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie rzeczy, sama osobiście posiadam fotoksiążkę i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ciekawy post i super blog <3 Będę wpadać !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzę pamiętnik, więc jestem miłosniczką wspomnień. Ten kołozeszyt to dla mnie bomba !

    Zapraszam na bloga http://momentformebyw.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.