Case | Trendmania

Cześć wszystkim dawno nie było pisanego postu więc czas to nadrobić, wakacje uciekają nam coraz szybciej i szybciej niby dopiero 12 lipca ale  nie zdążymy się obejrzeć, a będzie już koniec miesiąca. Jednak według mnie wakacje to idealna pora na zakupy, na odświeżenie swojej szafy i sprzedaż swoich starych już nie używanych przez nas rzeczy, ale nie tylko. Warto też pomyśleć o case/etui na telefon bo przecież prawie każda z nas lubi takie drobne akcesoria. Dlatego i ja stwierdziłam że warto zmienić stare etui na nowsze z pomocą przyszedł mi sklep Trendmania na którym udało mi się wybrać cudowne etui, idealnie odzwierciedlające niektóre momenty.


 Etui wykonane jest dosyć  dobrego tworzywa, testuje je już od dwóch tygodni i nie widzę żadnych zabrudzeń, żółtych śladów które osadzają się często na etui. Oprócz etui, możemy tam znaleźć również powerbanki, szkła hartowane, słuchawki i wiele więcej akcesoriów na telefon. Według mnie strona jest warta polecenia i pewnie to nie ostatnie moje zakupy na tej stronie.
.

Case "Sztos" - Link

8 komentarzy:

  1. Własnie przydałby mi się nowy case na telefon ale i powerbank ;)

    Pozdrawiam :) http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny case!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten case, chyba się skuszę ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super case, ja mam z house za AŻ 7 złotych i chwalę sobie :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To etui wygląda świetnie :D Sama mam jedno z tej strony i bardzo jestem zadowolona, dobre wykonanie i jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny case! Na mój telefon myślałam, że nie ma zbyt wielu case'ów w sieciówkach, jednak widziałam na tej stronie, że są i chyba się skuszę na jakiś bo są naprawdę ich motywy mi się spodobały.
    http://xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram