Wiara Nadzieja Miłość | Rosegal










Rosegal - Spodenki
Rosegal - Koszulka
Deichmann - Buty

6 komentarzy:

  1. Ani koszulka, ani spodenki nie przypadły mi do gustu - aczkolwiek każdy woli co innego i nie mi to oceniać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia super wyszły, a co do tych cnot głównych to masz rację powinny być najważniejsze zaraz za bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz!;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że stylizacja może nie przypadła mi do gustu, ale ogólnie gusta są różne. Poza tym bardzo przykuły moją uwagę te trzy wyrazy "Wiara, nadzieja, miłość". Powinnaś się wziąć za rozwinięcie tego tematu. To by było bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram