#5 Uwierz


Czy warto wierzyć ?
To właśnie to pytanie wpadło mi do głowy w dzisiejszym poście. Ktoś mądry kiedyś powiedział "Wiara czyni cuda" ale czy do końca to prawda ? Dziś postaram się Wam wypowiedzieć na ten temat jakie jest moje zdanie.
 Wiara w różne rzeczy jest moim zdaniem bardzo pozytywną cechą dzięki temu jesteśmy bardziej spokojni w danej sytuacji. Na początku u mnie w z wiarą było bardzo ciężko nie wierzyłam że również ja mogę starać się o miano blogerki, próbować współpracy z różnymi firmami itp, na początku w kółko się zawodziłam nic mi nie wychodziło  byłam pewna że dalej będzie tak samo, ale do czasu. Gdy zaczęłam się trochę bardziej starać zaczynałam widzieć rezultaty swojej pracy i to mnie bardziej natchnęło by pierw dawać coś od siebie, a później chwalić się swoimi osiągnięciami właśnie dzięki cierpliwości i wierze.
 Jeśli będziemy chcieli wszystko od razu nigdy się nam to nie uda, chyba że szczęśliwym trafem.
 
A wy co sądzicie na temat wiary ? Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach



Czapka- New Yorker
Kurtka- Metropolis Urban CO
Bluza- Atmosphera
T-shirt- House
Spodnie- Stradivarius
Buty- 50 style

43 komentarze:

  1. Ja wierze w to ,że wiara czyni cuda i już nie raz się o tym przekonałam !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie warto wierzyć,ponieważ tak jak napisałaś - wiara czyni cuda :)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiara jest bardzo ważna zazwyczaj, jest tak jak napisałaś. Czyli wiara czyni cuda!:)

    Zapraszam do siebie, poruszam tam pewną kwestię i daj znać w komentarzu co o niej sądzisz, będę bardzo wdzięczna. Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne :)
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiara - bardzo ważna. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiara? TYLKO W SIEBIE :) śliczne zdjęcia http://sayaen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku myślałam, że Twój post będzie jakimś elaboratem na temat wiary w Boga, ale po chwili zorientowałam sie, że jednak nie. Każdy Ci powie, że trzeba wierzyć w siebie, w swoją pracę, bo z negatywnym podejściem wiele nie osiągniemy. Tutaj chodzi o psychikę - jeśli jesteśmy dobrze nastawieni to już połowa sukcesu i o wiele łatwiej nam osiągać zaplanowane cele. Pozdrawiam serdecznie!

    http://trzyzolzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiara, wiara... tak naprawdę jeśli w coś nie wierzymy jesteśmy bardziej dalecy od osiągnięcia tej rzeczy, aniżelibyśmy wierzyli. Wiara w osiągnięcie, spełnienie czegoś sprawia, że przykładamy do tego większą uwagę i bardziej się staramy, dlatego moim zdaniem warto jest wierzyć :)
    __________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie dzieje sie na nasze skinienie, ale warto wierzyc :)



    http://Keeeith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że wiara w siebie jest najważniejsza, jezeli chcemy przejść przez życie zadowoleni. Jeśli nie będziemy wierzyć, będziemy pesymistami, którzy nie widzą sensu w niczym. Dlatego zawsze, gdy ktoś pyta mnie o to, co zrobić, żeby mu się coś udało, odpowiadam: uwierz i zacznij działać, nie poddawaj się ! ;) To chyba nawet jedno z moich mott życiowych.

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! Bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie :) zapraszam do mnie www.majainfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama do końca nie wiem czy tak naprawdę "wiara czyni cuda", ale wiem, że na pewno pomaga w różnych sytuacjach, dlatego jest jak dla mnie jedną z najważniejszych rzeczy w życiu.
    PS. Bardzo ładne zdjęcia, można wiedzieć w jakim programie je obrabiasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia obrabiam w programie Photoscape, ale używam głównie tylko auto korekty lub jakiegoś rozmycia :)

      Usuń
  13. Jeśli chodzi o mnie to wiem, że warto wierzyć, w cokolwiek tak na prawdę, choć jest mi ciężko to staram się wierzyć w lepsze jutro. Kurczę zdjęcia mi się średnio podobają, a we wpisie jest sporo błędów. Może spróbuj pisać w Wordzie i poprawiać?
    www.tylko-szum.Blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post <3 wiara-czyni cuda :* pozdrawiam i zapraszam do mnie http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak ! Najlepszy post jako do tej pory przeczytałam + śliczne zdjęcia i genialna stylizacja 😍
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba wierzyć w siebie, w to, co się robi i konsekwentnie dążyć do swoich celów :) Samo nic nie przyjdzie, jedynie wiara i wytrwałość może przynieść efekty. Wiadomo, że w tym niecierpliwym świecie wszystko chciałoby się mieć "na już", ale niestety nie wszystko tak działa, są rzeczy, które wymagają czasu. Jeśli wiara czyni cuda, trzeba wierzyć, że się uda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiara to podstawa, jeśli wierzymy, że nam się uda to jest większe prawdopodobieństwo, iż tak właśnie będzie :). Pozdrawiam serdecznie!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze wierzę w siebie!
    Śliczna jesteś:* Zdjęcia przyciągaja uwagę!
    Pozdrawiam,Daria!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiara jest w pewnym sensie ważna - ale tylko wtedy jeśli nie jest przesądzona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aktualnie nie wierzę w nic, ale mam nadzieję, że moje podejście się trochę z czasem zmieni. Śliczne zdjęcia :*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwazam,ze wierzac w siebie mozemy zdzialac cuda, gory przenosic. Wiara w samego siebie daje nam lepsze poczucie wlasnej wartosci. Swietna notka!.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem trzeba wierzyć bo to pomaga. Fajne zdjęcia :3

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie wiara jest przereklamowana. Nie wiesz przecież czy Bóg istnieje, a ta wiara mija się z naukowymi wyjaśnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, wiara czyni cuda, ale nie można tylko poprzetawać na tym, żeby ,wierzyć'' powinno też działać.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. trzeba wierzyć w siebie, to najwazniejsze. Wiara to podstawa w dążeniu do celu!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, że jeśli w coś mocno wierzymy, to tak się dzieje.
    Oczywiście musimy też wierzyć w siebie.

    Śliczne zdjęcia.


    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiara jest naprawdę ważna, to ona zazwyczaj jest motywacją do spełniania marzeń :) Ja również nie wierzyłam, że mogę coś osiągnąć w blogowaniu, jednak z każdym dniem jest coraz lepiej :)
    Lost-in-your-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To, że wiara czyni cuda nie raz mi się sprawdziło :) Wspaniałe zdjęcia, jesteś niezwykle fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wierzę, czekam, staram się jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno trzeba wierzyc bo wiara na prawdę czyni cuda ❤Fajny post
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy powinien w siebie wierzyć i w swoje możliwości:) Przepiękne zdjęcia!
    --
    zapraszam!
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. warto, bo zwyczajnie jest to oplacalne i realne. :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawie piszesz. Świetny i interesujący post. Oraz bardzo fajna stylizacja. :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Warto wierzyć. Bo "wiara czyni cuda"- tak jak napisałaś. Trzeba wierzyć, że coś się osiągnie bo bez wary napewno się nam to nie uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem zdania, że powinniśmy wierzyć, ale w siebie. W to, że mamy szanse na coś co wydaje, się nie możliwe. WIARA CZYNI CUDA ;)
    Bardzo fajny wpis, jednak nie zamazuj tła za sobą, nie wygląda to fajnie- takie jest moje zdanie! ;)

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post! :) Wiara jest potrzebna ale ja jestem zdania jak koleżanka wyżej że powinniśmy wierzyć ale w siebie :) Mam jedną rade nie zamazuj tła zdjęć bo wygląda to niekorzystnie :(
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie warto wierzyć ale w samego ssiebie, bo na innych można się przeliczyć

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślę że to nie tylko "wiara czyni cuda". Bo trzeba jednocześnie wierzyć i starać robić się coś w tym kierunku. Bo jeśli zabraknie któregoś z tego elementów to nic nie wyjdzie ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeśli nie uwierzy człowiek w siebie, to do niczego nie dojdzie i zawsze tak jest :)
    Ja uważam, że wiara jednak czyni cuda :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzeba wierzyć nie we wszystko, ale trzeba:* ślicznie wyglądasz :*
    Mój blog: http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Skomentuje to tak:
    "Sędziwy starzec niewiedzy przeciwny,
    mądrość swą posiadł w domu rodzinnym.
    Niewiele zwiedził, lecz życie swe zmienił,
    bo uwierzył, ze wiara nie od pieniędzy zależy."
    Wiara czyni cuda, począwszy od zmiany w nas, aż po przenoszenie gór.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram