#6 TAG: Liebster Blog Awards







Witam ponownie !
 Dziś coś nowego,a konkretnie zostałam otagowana do zrobienia tagu "Liebster Blog Award". 
Dziś będziecie mogli dowiedzieć się czegoś więcej o mnie. 
Mam nadzieję że za bardzo Was nie przy nudzę.
                                                                               Zapraszam do czytania !



1.Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Blogi pojawiły się u mnie w życiu już dawno, wcześniej głównie czytałam blogi między innymi: Lucy, Agatę Wojtkowiak. Ale po pewnym czasie stwierdziłam że czemu by nie spróbować na początku chciałam się już poddać prowadziłam bloga przez 3 lata, ale któregoś dnia natchnęło mnie coś by zacząć wszystko od nowa i tak właśnie zrobiłam, dlatego właśnie na tym blogu pisze dopiero szósty post.

2.Jesteś raczej optymistką czy pesymistką?
Zawsze byłam wielką pesymistką powtarzałam sobie, a wręcz wmawiałam że nigdy mi się nic nie uda i po co ja tutaj w ogóle jestem. Lecz po kilku większych przemyśleniach i tym jaką miałam silną wiarę w siebie to się zmieniło. Teraz na świat patrze z uśmiechem i nie przejmuje się żadnymi mniejszymi nie powodzeniami.

3.Jaki jest twój ulubiony kolor? Dlaczego ?W sumie nie lubię jakichś rzucających się w oczy kolorów, wole neutralne typu czarny,szary,biały. Jednego wybranego koloru nie uda mi się wybrać ponieważ te trzy wybrane kolory są jak dla mnie najlepsze i uniwersalne.

4.Wolałabyś mieszkać w przyszłości w Ameryce, Azji, Europie, czy Afryce?Ciężkie pytanie, ale wydaje mi się że raczej zostałabym w Europie. Nie chciałabym oddalać się od ludzi których kocham jak również od przyjaciół i znajomych.Zostanę na pewno na miejscu.

5. Gdybyś mogła być zwierzęciem, jakie byś wybrała jako uosobienie twojego charakteru?

Prosta odpowiedź- kot. Ponieważ jest to zwierzę które na ogół radzi sobie ze wszystkim wszędzie się dostanie. Jest to dodatkowo bardzo sprytne zwierze.

6. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?Są to filmy wojenne oczywiście polskie, między innymi takie jak Miasto44, Bitwa Warszawska , Roja.


7. Twój ulubiony bohater/bohaterka filmowa?Nie mam żadnego takiego bohatera, a bynajmniej żaden nie przychodzi mi do głowy.

8. Co sprawia ci radość?Największą radość sprawia mi każda chwila spędzona z moim chłopakiem, ale również pisanie postów na blogu lub przeglądanie innych odrywam się wtedy od rzeczywistości.

9. Boisz się pająków? :D

I to bardzo, ale najbardziej tych różnych wielkich gatunków.

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?Trudne pytanie, każdy chce być kimś innym, a ja ponieważ nie mam jeszcze takiego wieku dlatego nie zastanawiałam się nad tym dosyć poważnie.
 


 Dziękuje bardzo za nominacje
                                                                   i do zobaczenia już w kolejnym tygodniu !

20 komentarzy:

  1. Wow nigdy nie oglądałam takowych filmów wojennych. Gustu raczej w romansidłach czy science fiction, ale chyba spojrzę na Roję. A blog, który ma 3 lata to naprawdę niezły wynik!

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to jestem optymistyczka!:)
    i tak najlepiej myslec pozytywnie niz sie martwic:)
    Powodzeniaa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swojego czasu też byłam pesymistka Ale z czasem i doświadczeniem się to zmienia a teraz staram się na wszystko patrzeć z uśmiechem :)
    Też lubię wojenne filmy!:)
    Pozdrawiam

    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne odpowiedzi, fajnie jest być nominowanym :)
    co do kota, to też bym go chyba wybrała:D
    obserwuję: www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś też byłem tak odrobinkę pesymistyczny, ale na szczęście teraz jestem w 100% optymistą :)
    Hah ! Też chciałbym być kotem :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi ;)
    Ja jestem raczej optymistą
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pytanka, oryginalne. Ba i ja chciałabym być kotkiem. Mam aktualnie 4, bo jeden do mnie przylazł. Historia Roja? Wow. Ja miałam to szczęściem, że nagrywali niektóre sceny w moim pobliżu, więc poszłam statystować. Masz wyrafinowany gust. Trzy lata i od nowa? Znowu wyrażam swój podziw na ten temat. Odważnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pająki są najgorsze!
    Gratuluje nominacji :)

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny blog! Pesymizm i arachnofobia... też na to cierpię ;) Gratuluję nominacji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny pomysl na takiego posta na nominacje;)
    swietny wpis mozna sie dowiedziec o tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no nieźle ;) kiroku-books.blogspot.com u mnie tez znajdziesz taki post :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam zbytnio za LBA, ale fajne udzieliłaś odpowiedzi na pytania.

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, można się coś o Tobie dowiedzieć :)

    http://jjakubowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy początkujący (lub nie) dostanie tą nominację. Powodzenia w dalszym blogowaniu i pisaniu 7 posta ;)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pesymista-Optymista Ja tam jestem troszku pesymistką, realistką oraz optymistką :D
    Również boję się pająków :D
    Świetny post oraz blog :)
    +Obserwuję!
    Ja również życzę powodzenia w blogowaniu.
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/2016/03/wiosna-swieta-sesja-wiosenna.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis :0
    pysioolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne odpowiedzi na pytania :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post sama używalam tego tuszu i byłam z niego bardzo zadowolona jednak teraz używam tuszu z Loreal i tez jest super *.*


    Zapraszam do mnie http://izaaana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram