#9 Krytyka

Witam Was ponownie jak co niedziele przychodzę do Was z kolejnym postem, tym razem poświęcę go krytyce ponieważ spotykamy się z nią w każdym miejscu, wieku i środowisku.


Z krytyką spotykamy się coraz częściej w każdym miejscu, ludzie nie patrzą na to jak bardzo można skrzywdzić tym niektóre osoby, gdybym chciała narzucić kilka przykładów samobójstw właśnie z takiego powodu nie starczyło by mi palców u dłoni. 
Ludzie potrafią się przyczepić do różnych rzeczy do stylu ubioru, do poglądów innych ludzi na różnorodne tematy, do tego jak ogólnie wygląda po prostu jednym słowem do wszystkiego. Jeśli już komuś coś nie odpowiada w danej osobie niech lepiej zachowa to dla siebie lub powie to tylko tej osobie, a nie rozgłasza to całemu światu i dodaje jeszcze swoje trzy słowa które nie są prawdą. Jak dla mnie ludzie nie zdają sobie sprawy jak można zniszczyć życie drugiemu człowiekowi kierując w niego różnymi kłamstwami.
Ja również spotkałam się z krytyką zaraz po założeniu bloga, znalazło się parę osób którzy śmiali się z tego co robię i twierdzili że to nie ma najmniejszego sensu, a teraz jak widzą ile już na prawdę dzięki temu zyskałam i nie chodzi mi tu o jakieś korzyści materialne bo na blogu nie zarabiam, ale ludzie z którymi  się spotkałam są tak wspaniałymi ludźmi i choć Cię nie znają potrafią na prawdę wesprzeć człowieka na duchu. Osobiście ja do krytyki się już przyzwyczaiłam i nie interesuje mnie to co mi powie druga osoba, choć nie powiem jeśli napisze mi to prywatnie to naprawdę szanuje taką osobę, ponieważ nie jesteśmy idealni i nie raz taka mała krytyka nam się przydaje, bo wiem co możemy poprawić.
 

Na dziś kończę swoją wypowiedź, napiszcie co Wy sądzicie na temat krytyki i jakie jest wasze spostrzeżenie na ten temat. 
Do zobaczenia :)



Bluzka- Zalando
Spódnica- Zalando
Buty- Deichmann

23 komentarze:

  1. zgodzę się z Tobą w 100% musimy uważać na to co mówimy bo często urażamy tym innych :/
    aczkolwiek często ludzie sami się proszą o to aby być wobec nich szczerym, a jak już jesteśmy i mówimy coś krytycznego to pojawia się obraza i wielki foch... więc po co proszą się o tą szczerość...
    Ale co prawda to prawda powinniśmy się hamować lub krytykę dawkować stopniowo lub delikatnie tak żeby kogoś o czymś uświadomić lecz żeby go to nie zabolało :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie tak na prawdę potrafią tylko skrytykować np. czyjś pomysł, a nigdy nie mają swojej propozycji.. Zawsze mnie to denerwowało, bo skoro już ktoś kogoś krytykuje, to powinien też coś od siebie wnieść. Taka moja mała refleksja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po niecałym roku bloga dostałam mega krytykę. One by zamknęły gęby na lekcji i daly się uczyć bo nauczyciele nie dają sobie rady. A jak ktos coś die zapyta kolegi to juz drą mordę .
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. ludzie czasem nie przemyślą tego co powiedzą nie wiedzą jak ich słowa potrafią ranić
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, w pierwszej chwili myślałam, że to sukienka :D Fajne połączenie!
    A co do krytyki moim zdaniem czasem ludzie po prostu lubią odreagowywać się na innych i napisać lub powiedzieć kilka zdań za dużo. Nawet nie zastanawiają się nad tym jakie może mieć to konsekwencje...
    pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, ja również myślałam, że to sukienka :)
    A krytyka... większość osób myśli wyżywa się na innych, gdyż sami nie umieją sobie poradzić i próbują się dowartościować :/

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit, piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zdanie na ten temat takie samo jak ty :).
    Piękny outfit, pozdrawiam!
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, krytyka ta negatywna ma bardzo krzywdzące konsekwencje. Czasem nie wyważamy odpowiednio słów i zamiast konstruktywnej, wychodzi nam ta zła krytyka i urażamy nieświadomie drugą osobę... Często też ponoszą nas negatywne emocje i nasza krytyka jest przejawem nienawiści... Niestety, jesteśmy tylko ludźmi.

    Bardzo mądry post, piękne zdjęcia - świetna stylizacja.
    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda. Ludzie nie zdają sobie nawet sprawy lub zwyczajnie to olewają z tego jaką krzywdę mogą wyrządzić drugiej osobie komentując jego sposób bycia. Rozumiem jeżeli ktoś powie co o nas myśli prosto w twarz, a nie posługując się osobami trzecimi. Jest to dla mnie bardzo niegrzeczne. Ja osobiście nie przejmuję się krytyką jeśli nie jest ona konstruktywna.

    Pozdrawiam.
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Krytyka konstruktywna jest okej, ale zwyczajny hejt to czyste dno i nie wiem co ci ludzie obrażający innych muszą mieć w głowie. Świetny post, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak napisała Gabrysia wyżej - konstruktywna krytyka to pożądane zjawisko. :) Przy wykonywaniu pewnych czynności (nawet pisaniu posta na bloga) dobrze, gdy ktoś powie co jest źle, ale w taki sposób, aby nie urazić. A co do ukrywania się z blogiem... Niestety są pewne grupy społeczne, które przedrzeźniają z takich działań. Trzeba wyjść z założenia, że skoro coś się lubi robić, to po prostu trzeba to robić. :)
    Pisz dalej, niczego się nie bój. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy bylam mlodsza strasznie hejty mnie dotykały, bylo mi przykro ze ktos mnie nie lubi czy cos w tym stylu. Jednak z czasem zrozumialam ze nie wszystkich da sie lubic i ze nie ma co sie przejmowac. Osobiście lubie odpowiadac na hejt, jednak nie w stylu hejtera tylko bardziej w moim ;) unikamy wulgaryzmow ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja. Krytyka czasem moze byc budująca, możemy na nia spojrzeć z innej strony i postarać sie cos zmienić. Jednak dobrze napisałaś, ze ludzie przyczepiają sie do wszystkiego. Nie mogą dopuścic myśli ze ktoś jest po prostu inny. W internecie także ostatnio ruszyła fala hejtów szczególnie do blogerów. Obserwuje, twoja kolej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie warto się przejmować krytyką, choć czasami może ona faktycznie zmienić nasz punkt widzenia i możemy coś zmienić na lepsze :) ps fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę usłyszeć krytykę prosto w oczy niż kłamstwo i głupie uśmieszki !;)

    Pięknie Kochana wyglądasz !

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Konstruktywna krytyka jest okej, ale jak ktoś usilnie chcę nam podciąć skrzydła - najlepiej olać taką osobę, wyjdzie na zdrowie ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tym w 100%. Krytyka ludzka nie zna granic. Patrzą na kogoś krytycznie a sami nie widzą jak oni się zachowują, czy też jak krzywdzą drugą osobę. Tacy ludzie, którzy krytykują muszą sami doznać dużej krytyki a możne się zmienią ;)
    Zapraszam na Nowy Post ;)
    http://nieczyporowska.blogspot.com/2016/04/sezon-wiosennych-szalenstw-luzny-look.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejtowanie i krytyka jest dość sławna teraz na świecie. Każdy się z nią spotkał. Uczy dystansu do siebie, ale zdarza się, że ktoś się może załamać. Super styl pisania ;))
    Ciekawy wpis.

    Zapraszam ---> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra krytyka nie jest zła, zawsze wtedy możesz zastanowić się nad sobą zmienić się na dobre :)
    Jednak jeśli ktoś krytykuje Twoje poglądy i to jak się ubierasz czy co jesz to lekka przesada. Każdy może robić to co chce. Mi osobiście wisi to jak ktoś się ubiera czy jakie ma poglądy (o ile nie są one już naprawdę skrajne z którymi po prostu kompletnie się nie zgadzam bo przynoszą więcej szkody niż pożytku).
    Wszystko też zależy od tego jakie kto ma podejście do wszystkiego i przede wszystkim samego siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post !
    W 100 % się z tobą zgadzam . Dobra krytyka jest potrzebna , ponieważ wiesz co zmienić na lepsze .
    Ale nie rozumiem chamskiego zachowywania z powodu zazdrości . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Krytyka nie zawsze jest dobra, trzeba wiedzieć w którym momencie należy skrytykować a czasem daje dużo motywacji ;)
    + dodaje :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram