#17 Ulubieńcy czerwca

Jak zauważyliście w maju ulubieńców niestety nie było, ponieważ był to praktycznie ostatni miesiąc nauki, niestety miała wtedy bardzo mało czasu na bloga. Lecz dziś powracam do Was z ulubieńcami na czerwiec. Zapraszam


ULUBIONA PIOSENKA CZERWCA


Ulubioną piosenką tego miesiąca została przezemnie wybrana piosenka Ariany Grand- Into you, według mnie ma to co w sobie i wpada w ucho. Zachęcam do przesłuchania kto jeszcze tego nie zrobił.
ULUBIONE KOSMETYKI CZERWCA 


Kosmetykami które trafiły do ulubieńców tego miesiąca jest trwały żelowy błyszczyk z firmy Lovely w kolorze czerwieni, ma bardzo ładny zapach i długo utrzymuje się na ustach, drugą rzeczą jest tusz do rzęs firmy Manhattan "Supersize false lash look mascara", pierwszy raz używam tusza tej firmy i jestem w 100% zadowolona, nie osypuje się, pogrubia i wydłuża. 
 
ULUBIONA RZECZ CZERWCA

Moim największym ulubieńcem tego miesiąca na miejscu pierwszym jest zdecydowanie torebka którą, udało mi się ją zdobyć choć warta jest fortunę było warto! Jest zdecydowanie największym ulubieńcem w mojej szafie. Zdecydowanie polecam torebki Michaela Korsa są warte uwagi.
Moim największym ulubieńcem tego miesiąca na miejscu pierwszym jest zdecydowanie torebka którą, udało mi się ją zdobyć choć warta jest fortunę było warto! Jest zdecydowanie największym ulubieńcem w mojej szafie. Zdecydowanie polecam torebki Michaela Korsa są warte uwagi.
ULUBIONE WYDARZENIE CZERWCA


Ulubionym wydarzeniem jest koncert Golec Uorkiestra który wystąpił na dniach Ostrowca Świętokrzyskiego, przypomniały mi się lata mojego dzieciństwa i jak lubiłam ich piosenki. Byłam również na koncercie Kaliber44 którego również na długo zapamiętam.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy, szczególnie podoba mi się torba :)

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tę piosenkę Ariany, fajna jest. ciekawi ulubieńcy :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka genialna :)
    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta torebka, sama rozważam nad jej zakupem, chyba w końcu się na nią skuszę. :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy! uwielbiam tę piosenkę Ariany ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna torba :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Golec Uorkiestra- kiedyś ich piosenki ciągle u mnie leciały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju zazdroszczę torebki, sama poluje na taką juz od dłuższego czasu jednak serce boli trochę wydać tyle pieniędzy na nią ale chyba warto!
    Socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy
    Torebka śliczna *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram