#33 Recenzja Smartwatcha U8S- Dresslily



 Kolejna recenzja na moim blogu a tym razem jest to chińskie urządzenie od firmy dresslily z którymi niedawno podjęłam współprace. Na początku powiem że firma jest według mnie bardzo dobra, posiadają oni dużą i ciekawą gamę produktów do zaoferowania. Jako pierwszy produkt wybrałam smartwatcha byłam nim zainteresowana więc stwierdziłam czemu by nie zamówić.  Byłam pewna że znajdę w nim sporo minus a jednak był tylko jeden ponieważ jest ciężki w obsłudze  pod względem różnych programów które powinniśmy pobrać na swojego smartphona, a jednak i tak one nic nie dają. Zegarek jest wykonany z dosyć dobrych materiałów jak na chiński produkt jest również opcja zmiany języka na polski, możemy wykonywać z niego połączenia, słuchać muzyki, odczytywać sms. Jest warty tych swoich paru dolarów i mogę szczerze Wam go polecić.


6 komentarzy:

  1. Fajnie ze sie dobrze sprawda, równiez czekam na paczkę od dreslily i wlasniei zamówiłam smartwatcha :D super wpis!


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale gadżet :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O az sie zdziwiłam ze jak na chińską rzecz jest ok, ale to dobrze , miłego korzystania ;)
    moviesgoals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny taki gadżet :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna rzecz taki smartwatch :D Też z chęcią bym go przetestowała! :)
    Kliknęłam! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram