#35 Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda


DaWanda  to sklep internetowy, który oferuje bardzo duży wybór projektów handmade, które idealnie się nadają na prezenty na różne okazje, jak również na produkty codziennego użytku . W sklepie tym znajdziemy ubrania, biżuterie, akcesoria, rzeczy do domu i dla dzieci. 

Ja jednak zapraszam Was do zakładki "Prezenty na święta"



Każdemu z moich bliskich chciałabym podarować jakiś prezent jednak jestem osobą która chce się dzielić z innymi i kocha magię świąt ze sklepu DaWanda wybrała kilka prezentów dla moich dziadków, rodziców, siostry jak również moich siostrzenic i siostrzeńca. Marzę o tym by te rzeczy trafiły właśnie w ich ręce byli by na pewno zadowoleni. Dla mnie liczy się uśmiech na ich twarzach i to jest dla mnie największy prezent!




Konik na biegunach ? Albo plecak z króliczkiem będą idealnymi prezentami dla dwóch maluchów, a koszulka z napisem " Byle do piątku" będzie ciekawy pomysłem dla ich starszego brata. Nie zapominajmy jeszcze o starszym pokoleniu dla nich kubki żeby podczas grudniowych mrozów cudownie piło im się kakao. Do tego mały drobiazg w postaci czekoladowego pada dla mojego chłopaka i plecaczek dla mnie.

8 komentarzy:

  1. Bajzel na sznurkach - ten worek jest przepiękny ;)
    Oczywiście poklikałam, bo zapewne to pomoże :D

    Jakbym miała dziecko to taki konik na biegunach na pewno byłby w jego posiadaniu.

    No i koszulka byle do piątku :D Coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowy pad jest świetnym i zarazem zabawnym pomysłem, plecaczek również wybrałabym dla siebie! :) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten cytat na worku jest bezbłędny - wiadomo, że kobieta potrafi do czegoś takiego spakować dosłownie wszystko i nie potrafi się potem w tym odnaleźć :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten bujany konik jest mistrzowski! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego bardzo zależy mi by go wygrać dla mojej siostrzenicy jest w nim zakochana i bardzo go chce :)

      Usuń
  5. Bujany konik i torba są tak urocze, że nie mogę się napatrzeć. Kocham takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram