#37 Jestem asertywna ! Rosegal, Sammydress, Zaful, Dresslily


Asertywność.. Gdzieś o tym słyszałam. A no tak! Rodzice często mi powtarzali, bądź asertywna. Ale ja i tak nie wiedziałam co to oznacza. Co  wtedy zrobiłam? Sprawdziłam w internecie.  A, już wiem. Asertywność to przecież umiejętność mówienie nie...



Właśnie dzięki temu wstępowi mam nadzieje że wyjaśniłam o czym będzie dzisiejszy post. Każdy, bez wyjątku powinien wiedzieć już, co to asertywność. Ale czy to jest dobra cecha? Oczywiście, że tak. Coraz więcej osób chce być akceptowanym przez swoich rówieśników. Bardzo dobrze, że ludzie chcą się komunikować. Ale co za tym idzie? Dożo osób ulega innym, myśląc że robi dobrze. Pozwalanie by ktoś Tobą sterował nie jest dobre. Dlatego należy nauczyć się odmawiać. Przecież nie możemy na wszystko się zgadzać. Rozumiem, że odmowa papierosa lub alkoholu w XXIw, może grozić odrzuceniem, lecz tak nie może być, inni się trują. Ale ty nie musisz być taki jak inni, trzeba bronić swojego zdania.Wiem że w teorii wszyscy wszystko wiedzą, a w praktyce pustka. . Nadchodzi strach przed drugą osobą. Co ona pomyśli, co ona potem zrobi. Lecz to jest nasze życie. Jak usłyszysz pytanie "Zapalisz? No czemu nie?", nie bój się odmówić. Nawet przez jeden, głupi raz człowiek może wpaść w nałóg. Jeśli Ciebie wyśmieją, nie przejmuj się. Przynajmniej wiesz, że te osoby nie są prawdziwymi przyjaciółmi. Prawdziwy kumpel nie powinien nakłaniać do złego, a co najważniejsze, powinien uszanować nasze zdanie. Nie bój się postawić na swoim. Nie bój się asertywności. Każdy ma prawo by wyrazić swoje zdanie. Zanim coś zrobisz, pomyśl dwa razy. Nie bój się mówić nie, bo potem możesz swoich decyzji żałować. Zastanów się nad tym.





Sweterek- Rosegal, Spodnie- Dresslily, Buty- 50style



Click/Click/Click



Click/Click/Click

6 komentarzy:

  1. Ciekawy tematyczny post, teraz coraz częściej słyszymy i widzimy jak łatwo inni ulegają, a my sami też niekiedy za łatwo pozwalamy innym kierowac naszymi czynami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również asertywności uczyli rodzicie, jednak nie nazywali wtedy tego po imieniu "asertywność", pewnie dlatego, że to słowo byłoby wtedy dla mnie za trudne :D Myślę, że ja również pod tym względem jestem asertywna, nie ulegam znajomym, mam swoje zdanie i nie boję się, że będę "gorsza" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. post daje do myślenia! :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie prawdziwy przyjaciel nigdy Cie nie zawiedzi i nie nakloni do zlego!!! Zgadzam się. Świetne zdjęcia, obserwuje. Pozdrawiam! liisiialy.bkogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mało ludzi potrafi być asertywnym, czasami sama siebie przyłapuję na tym, że ulegam presji, zamiast powiedzieć na co mam tak naprawdę ochotę

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, świąteczne zdjęcia :D
    Bycie asertywnym warto wykreować w sobie :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram