#38 Christmas Wishlist



Witam wszystkich!


Czas nas goni, już jutro święta ale jakoś nawet tego nie odczuwam. Jak zauważyliście pojawił się nowy wygląd na blogu. Dziś dlatego dość krótki post, po prostu brak czasu, obiecuję za to odpłacić wam się w następnym poście.

Dziś chciałabym wam przedstawić moją WISHLIST, czy po krótce opowiem wam co chciałabym dostać na święta. 


Chciałabym zacząć od rzeczy niematerialnych, gdyż w gruncie rzeczy najbardziej mi na nich zależy. Przede wszystkim chciałabym spędzić ten czas z rodziną. Marzę o tym, aby nic nie popsuło atmosfery w te święta i były ono po prostu radosne i pogodne, żeby każdemu uśmiech nie schodził z twarzy. Chciałabym aby te święta były dopięte na ostatni guzik, abym nie żałowała, że czegoś nie udało mi się przygotować na czas.  Pragnę także choć trochę śniegu w te święta, gdyż od dobrych kilku lat pogoda nie jest dla nas łaskawa i zwiastuje nam tylko jedno wielki błoto. A co tworzy atmosferę świąteczną jak nie śnieg?Jest jednak jeszcze jedna rzecz, która szczególnie ucieszyłaby mnie w te święta, a moja radość może być tylko i wyłącznie waszą zasługą. Pragnę po prostu zdobyć jak najwięcej czytelników, zobaczyć, że są osoby którym podoba się ten blog. Nawet nie jesteście w stanie sobie wyobrazić jak strasznie piszczę ze szczęście, gdy pojawia się nowy komentarz, a gdy obserwacja to już w ogóle. Dlatego jeśli to czytasz i podoba Ci się to co robię, proszę pozostaw po sobie jakikolwiek ślad. Będzie mi niezmiernie miło.



A przechodząc dalej, jest kilka rzeczy materialnych, które od dawna pragnę, ale jeszcze nie miałam okazji ich kupić i na pewno chętnie zobaczyłabym je w święta pod choinką.

Na pierwsze miejsce trafia Nikon D5300 z chęcią zamieniłabym go za mojego starego nikona D3100
Kolejną rzeczą są buty. Jest masa modeli, które w tym momencie mi się podobają, ale jednak postawiłabym na adidasy superstary. Są ona natomiast w tak szerokiej kolorystyce, że ciężko mi jest wybrać tylko jedne. Wstawiam, więc zdjęcie jednych z jak dla mnie najładniejszych.
Trzecią i już ostatnią rzeczą są case'y na telefon, uwielbiam case i mogłabym je zmieniać codziennie na inny
Cieszyłabym się też oczywiście z każdego innego prezentu, z książki, kosmetyku, a szczególnie czegoś zrobionego własnoręcznie. Wishlist powstaje tylko i wyłącznie z myślą o blogu.

A wy już zrobiliście swoja wishlist? Na co czekacie w te święta? Na odpowiedzi czekam w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Fajne buty to zawsze dobry pomysł :) Też z chęcią przygarnęłabym do siebie nową parę :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak ten aparat jest świetny! Też bym go przytuliła.. <3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O też chcę nową lustrzankę <3
    Wesołych Świąt :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram