#39 Nowy rok, nowa ja + wishlist


Witam Was wszystkich, a więc już ponad 12 godzin temu wkroczyliśmy w nowy rok 2017. Jak na razie jakoś tego nie odczuwam, lecz jeszcze parę dni i będę to na pewno odczuwała.


Nowy rok, nowa ja ? Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Tak w tym roku chcę wreszcie o siebie zadbać, zerwałam bardzo dużo znajomości które były "toksyczne", chociaż żałuje wiem że to była dobra decyzja. Kolejna rzecz jaką chce zmienić to być zdecydowanie milsza, ponieważ zdarzało się że byłam wredna dla niektórych osób, a jeśli chodzi o niektóre osoby które niestety muszą codziennie oglądać będę neutralna i nie będę zwracała na nie uwagi. TAK! to zdecydowanie dobre rozwiązanie. Mniej kłótni z bliskimi mi osobami, a w szczególności z rodzicami, lepiej przemilczeć niż rozpętywać "wojnę domową". Zdrowsze odżywanie i więcej ruchu to kolejne z moich małych postanowień, ale również jest jedno postanowienie które muszę w końcu wdrążyć w życie, nawyk. Na blogu posty będą pojawiać się 1/2 razy w tygodniu, fanpage i instagram będzie prowadzony systematycznie. Rok 2016 był dla mnie cudownym rokiem jeśli chodzi o bloga ponieważ w styczniu wróciłam właśnie do prowadzenia go dzięki mojemu chłopakowi który dał mi mocnego kopa, nagle zaczęło się zgłaszać do mnie mnóstwo firm z pytaniem o współprace czym byłam bardzo zaskoczona. Dziękuje Wam bardzo że jesteście bo to również dzięki Wam osiągam "mały" sukces. Dziękuje!

SAMMYDRESS


click/click/click

DRESSLILY


click/click/click

ROSEGAL

click/click/click

A wy jakie macie postanowienia noworoczne? Napiszcie w komentarzu jestem bardzo ciekawa. Szczęśliwego Nowego Roku !

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że twoje postanowienia noworoczne się spełnią. Powodzenia i wytrwałości :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w roku 2017:)
    Pozdrawiam!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są potrzebne, jednak ja w tym roku wychodzę z założenia, że co ma być to będzie :D Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to nie tylko ja postanowiłam zakończyć pewne znajomości dla dobra samej siebie :). Powodzenia i wytrwałości w postanowieniach noworocznych, bo to się przyda (wiem po swoim doświadczeniu... :( ). Gratuluję, że tak dobrze idzie Ci z blogiem i życzę Ci, aby było jeszcze lepiej!

    http://jolkens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania, kocham takie wishlisty noworoczne, haha! Ja znowu na odwrót z tym byciem miłą. Planuję nie przejmować się zdaniem innych i czasami nawet chamsko - ignorować je.

    http://xatsukochan.blogspot.com/2017/01/8-dziwnych-gadzetow-pochodzacych-z-azji.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że 2016 być dla Ciebie dobrym rokiem :) Powodzenia w realizacji postanowień i wszystkiego dobrego :)Obserwuję ;)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego serca życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń, postanowień i życzeń w nowym roku. Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ubrania, kurtki przypodobały mi się najbardziej. Powodzenia w spełnianiu swoich postanowień noworocznych oraz blogowaniu na "nowo".

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci, aby Twoje wszystkie postanowienia się spełniły! Świetny krok postawiłaś zrywając toksyczne kontakty. I mniej kłótni z bliskimi... tak to najważniejsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze w 2017!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życze powodzenia w nowym roku i spełnienia wszystkich postanowień.
    Super są te ubrania

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że ten rok będzie jeszcze lepszy dla Ciebie niż poprzedni. Powodzenia i życzę dużo zdrowia i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w wytrwaniu w postanowieniach :) Mam nadzieję że Ci się uda!
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram