#40 Dbaj o swój telefon razem z ETUO.PL


Prawie każdy z nas chciałby by nasz sprzęt AGD wytrzymywał jak najdłużej ale mówiąc bardziej ogólnie chodzi mi głownie o telefony komórkowe, powinniśmy je odpowiednią zabezpieczać: szkłami hartowanymi, case'mi, etui, kabury, pokrowce i innymi tego typu rzeczami. Obecnie na rynku jest mnóstwo case'ów, etui w różnorodnych barwach i wzorach możemy znaleźć je w sklepach stacjonarnych w naszych galeriach ale również na różnych stronach internetowych w tym właśnie w sklepie Etuo.pl.

Na stronie powyżej podanej jest wielki wybór, możemy znaleźć etui na praktycznie każdy telefon, co więcej możemy nawet zaprojektować swoje etui. Nie raz chciałam kupić sobie etui na innej stronie lub w sklepie stacjonarnym ale nadszedł taki moment gdy natrafiłam właśnie na ten sklep.

Zamówienie dotarło do mnie bardzo szybko pomimo świąt które były po drodze, gdy pisałam z pracownikami ETUO mogłam śmiało stwierdzić że mają również przemiłą obsługę. Jestem bardzo zadowolona ze swojego etui jest inne niż wszystkie ma oryginalny wzór i na pewno to nie moje ostatnie zamówienie z tej strony. Wysyłka odbywa się w przeciągu 24 godzin, a zamówić etui możecie bez rejestracji. Więc kto szuka czegoś ładnego do dekoracji i ochrony swojego telefonu to szczerze polecam Etuo.pl





CLICK

Jak wam podoba się nowe etui na mój telefon?

13 komentarzy:

  1. To etui jest prześliczne, a dbanie o sprzęt to podstawa. Nie wyobrażam sobie wychodzić bez obudowy i wrócić z porysowanym telefonem - to byłby koszmar.
    Świetny blog, jestem tutaj już od dawna i cały czas obserwuję rozwój, jaki następuję na Twoim blogu ! :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tez etui z tej firmy i jest spoko :)

    Twoje jest bardzo ładne


    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamawiałam głównie na Funnycase. Nie wiem skąd ale wydaje mi się, że jeden case mam z innej strony(szkoda, że nie pisze). Jak tylko wróci mi mój to sobie zamówię. Mogłaś napisać recenzję po dłuższym czasie, jak się trzyma.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko zamawiam etui, ale Twoje jest naprawdę urocze! Kocham wszystko co jest z motywem zwierzęcym! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej te etui z pandami jest naprawdę bardzo uroczę ^^

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne etui i super ogólnie post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne etui ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne etui , chętnie zaglądnę na tą stronkę pozdrawiam ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui wygląda świetnie i mam nadzieję, że też tak się spisze jeśli chodzi o zabezpieczenie telefonu przed uszkodzeniami. ;) Zapraszam do mnie KLIK
    http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne etui. Fakt, że dbanie o telefon jest ważne, bo naprawa nie jest tak tania jak szkło hartowane.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne etui, bardzo pomysłowy post!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne etui, ja niestety nie mogę znaleźć nigdzie takiego jak bym chciała. Twój blog jest bardzo estetyczny!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram