#41 Nowy rok, nowa szafa- Shein, Gamiss, Rosegal, Zaful, Dresslily oraz Sammydress


Praktycznie każda z nas uwielbia kupować ubrania, odświeżać swoją szafę, jestem jedną z takich osób mogłabym w kółko kupować ubrania, kosmetyki oraz testować produkty elektroniczne. Mam przy tym tyle zabawy, frajdy jak małe dziecko które jest w świecie zabawek. Dzisiaj przedstawię Wam moją "wishlist" na nowy rok będą to rzeczy elektroniczne, ubrania i kosmetyki ze sklepów takich jak:
Shein, Gamiss, Rosegal, Zaful, Dresslily oraz Sammydress. Są to sklepy z którymi mam już kontakt od jakiś 6 miesięcy i jestem z nich zadowolona. Zapraszam do przeglądu sklepów oraz proszę o klikanie w linki które pojawią się pod zdjęciami.


















________________________________________________________
A wam która rzecz podoba się najbardziej? 

Zapraszam również na stronkę click

15 komentarzy:

  1. O przydałby mi się ten buzer:)) jeżdżę na motocyklu w dodatku czerwonym! Super:) kamizelka zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne rzeczy , a najbardziej podobają mi się te buty bordowe *o*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupowałam ubrań w tych sklepach, ale wiele o nich słyszałam. Teraz, kiedy zaprezentowałaś ich ciekawy asortyment jestem skłonna kupić kilka rzeczy. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę odświeżyć szafę haha! Bardzo ładne rzeczy, poklikałam ;p

    http://tuklaudia.blogspot.com/2017/01/new-design.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te rzeczy, chciałabym takie :) Kiliknęłam w linki i zaobserwowałam. Powodzenia i sukcesów życzę

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania :) też muszę odświeżyć szafe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się zakochałam w tym blogu :D

    Zapraszam

    https://www.instagram.com/dobradupabiere/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie kurtki z różowym futerkiem są przepiękne :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam! Parka z DressLily - 55.88$. Odwdzięczysz się u mnie?

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy,a tą parkę z różowym futrem mam i pokazałam w najnowszej stylizacji :D


    HelloFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, ta sukienka z długimi rękawami! Jakie cudeńko! <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/spiewam-po-litewsku-vaidas-ir-monika.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie kupuje ubrań przez internet, bo mam złe doświadczenia z Ali :/ ale na allegro czasem uda mi się znaleźć jakąś fajną szmatke :) z Twoich zdjęć najbardziej podoba mi się szaroszaro błękitna bluza, jest totalnie w moim stylu! Szara kurtka też jest spoko, ale ten różowy kaptur razi mnie w oczy.

    Kajaspelniamarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w ubraniach a najbardziej w szarej sukience (nie wiem jak to nazwać)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram