#42 Indahash blokuje konta




Z racji tego że jutro post się nie pojawi dodaje go dziś, zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania.

Prawie każdy z nas słyszał już o aplikacji INDAHASH na której posiadając min. 700 obserwatorów, 50 zdjęć i min 10% zaangażowania do posta możemy zarobić różne sumy pieniędzy. Do aplikacji ostatnio dołączyła również opcja zarabiania poprzez Snapchata. Jest to świetna opcja więc wyczekuje  na najbliższe kampanie, związanych właśnie ze Snapachatem. Po założeniu konta na indahash czekam na zatwierdzenie swojego konta zwykle trwa to mniej niż 24h.



Niestety bardzo dużo dziewczyn oszalało na punkcie zarabiania w tej aplikacji i zaczeły kupować followersy lub wbijać je przez różne programy które z łatwością możemy znaleźć na IOS/ANDROIDA.
Na całe szczęście wczoraj wszyscy użytkownicy Indahash dostali na e-mail wiadomość że konta z fake użytkownikami zaczną być blokowane co bardzo mnie ucieszyło, został też nam podany link w którym możemy sprawdzić czy w gronie swoich obserwatorów mamy fake konta ale możemy sprawdzić to też u innych dziewczyn. I to mnie przeraziło sprawdzałam kilka takich kont w moim również była malutka liczba fake kont, ale to co zobaczyłam w przypadku niektórych osób przeraziło mnie...







A wy co uważacie o osobach które myślą że osiągnąć popularność wbijając sobie fake konta na portale społecznościowe ? Czekam na wasze odpowiedzi jestem bardzo ciekawa.
Zapraszam na stronę click

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej aplikacji, ale może dlatego, że wśród blogerek jestem nowa.
    Co do tego typu oszustw jestem przeciwna. Niech banują i fake konta i konta, które mają dużo takich "followersów".

    W przyszłości sprawdzę aplikacje, ale najpierw skupię się na rozwijaniu bloga.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym, chyba jestem jakaś nie z tego świata. Bardzo dobrze, że blokują fake konta! :) Nie podoba mi się wizja sztucznych followersów w żadnych mediach społecznościowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś słyszałam o tej stronie, ale nie zainteresowałam się nią, bo nie mam jeszcze tylu followersów :D Po prostu ostatni zaczęłam się przykładać do instagrama ( jeśli chcesz zapraszam - klaudixoo ) i zbieram uczciwych followersów co sprawia dużo większą satysfakcje niż kupowanie tych fejk kont. Dobrze, że strona usuwa takich użytkowników :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Osoba, która ma 35 tys fake kont zaszalała.. Ja nie wiem, czy takie mam, fajna aplikacja ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie słyszałam o tej aplikacji. Mozesz wiecej cos napisac o samym zarabianiu? Przyznam, ze jest to bardzo ciekawa opcja. A co do sztucznego nabijania fallowersow to, trzeba pamiętać, że zawsze to jest tylko sztuczna liczba nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam O tej aplikacjom. Nie popieram tego że ktoś chcę się tak wybić.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde, nawet nie wiedziałam. Super się dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, i nie wiedziałam że taka Aplikacja istnieje. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam w ogóle o tej aplikacji, ale to było logiczne, że pojawią się osoby, które będą chciały pójść na skróty i zarobić więcej pieniędzy w szybszym czasie. Bardzo dobrze, że ich konta zostaną blokowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej aplikacji ale zapowiada się ciekawa http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kiedyś słyszałam o tej aplikacji od jednego youtubera, ale nie skorzystałam, ponieważ nie posiadam tylu obserwujących.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej aplikacji i niestety też szybko z niej nie skorzystam .. :/ Pozdrawiam!
    ipsstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram