#43 Przegląd sklepów


Hej , już za 2 dni w środę rano wyjeżdżam do naszej pięknej stolicy czyli Warszawy, będę tam do poniedziałku kolejnego tygodnia. Planuje dużo zwiedzać zaczynając od Zoo, muzeum w Wilanowie i słynny pokaz świateł na którym będę już 2 raz z rzędu, łazienki królewskie, starówka, stadion narodowy, a kończąc na sklepach ikei, złotych tarasach, arkadii i blue city. Uwielbiam te miejsca, a ze względu że zbliża się rok bloga planuje konkurs właśnie z tej okazji, co będzie wygraną jeszcze nie wiem, ale na pewno wybiorę coś w stolicy.
A dziś przychodzę do Was z  kolejnym postem a dokładnie przeglądem sklepów takich jak: Rosewholesale, Sammydress, Dresslily oraz Gamiss . Jak zwykle rzeczami które wam pokaże będą ubrania i rzeczy elektroniczne.


Pierwszym sklepem jest Rosewholesale, współpracuje z nim stosunkowo niedawno ale dużo o nim słyszałam niedawno przyszło mi pierwsze zamówienie i jestem bardzo zadowolona m.in ze szczotki antystatycznej jest ona na prawdę antystatyczna i dzięki niej nasze włosy się nie elektryzują. Jedynym minusem działania tej szczotki jaki zauważyłam to szybciej przetłuszczające się włosy.



click/click/click

Drugim sklepem w kolejce jest Sammydress z tą firmą współpracuje od jakichś 4 miesięcy i jeszcze nie zawiodłam się na niej. Jak na tak tanie rzeczy na wszystkich z tych stronek które podaje to jakoś w stosunku do ceny jest bardzo dobra. Byłoby mi bardzo szkoda rozstać się z tym sklepem. Rzeczy które wam pokaże będę zamierzała dopiero zamówić więc opinii o nich jeszcze nie znam ale kto wie może ktoś szuka tego typu rzeczy i mu się przydadzą. Zwykłe tatuaże zmywalne bardzo mi się przydadzą na tą chwile, ponieważ z chłopakiem planujemy wspólny tatuaż i wciąż myślimy nad tym jaki zrobić.


Kolejny sklep to Gamiss z którym współpracuje już od wakacji i jestem bardzo zadowolona, nic dodać, nic ująć. Uwielbiam zakupy, sprawia mi to radość, satysfakcje. Ale nie spokojnie nie jestem samolubna i nie kupuje tylko dla siebie bo dla rodziny, chłopaka i koleżanki z klasy również i również są bardzo zadowoleni.


No i kolejny ze sklepów Dresslily, zauważyłam tutaj produkt do wybielania zębów podobny która testowała Ola z kanału Lastdream dlatego i ja muszę to sprawdzić.


Zapraszam również na stronę click

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy opis tych sklepów.Na pewno do któregoś zajrzę ;) Super blog :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świecący misiu z Sammydress super!
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę do któregoś zajrzeć :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kilkoma z tych firm współpracowałam i mają całkiem fajne rzeczy np. Gamiss czy Dresslily :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna propozycja z Gamiss. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj te sklepy mają świetny asortyment <
    po klikane oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentując tego posta siedzę właśnie w bomberce, którą otrzymałam od strony sammydress, naprawdę lubię tę firmę i świetne rzeczy ma jakościowo, przynajmniej te które zamawiałam :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram