Gdzie kupować buty ? Tylko na Zaful

Buty to chyba dla mnie najważniejsza część garderoby, mam ich mnó­stwo. Jednak ja głównie stawiam na buty sportowe są dla mnie najlepsze, najwygodniejsze. Podobają mi się różne rodzaje butów od cre­eper­sów aż po szpilki, jed­nak nie czuje się w nich już tak dobrze. Dziś pokaże Wam kilka pro­po­zy­cji butów od firmy Zaful.




Zacznijmy od butów na obcasie, niektórzy mogą je nosić na każdą okazje,a nawet wtedy gdy okazji nie ma. Dla niektórych są to buty wręcz uniwersalne ale ja zostanę przy tym że tego typu buty zakładam tylko na ważne wydarzenia. CLICK CLICK CLICK 


Kolejnymi parami są buty na platformie zwane potocznie creepersami z butów tego typu podobają mi się nie liczne modele takie jak wersje białe tych butów przedstawione na obrazku. Są na pewno bardziej wygodne niż buty na szpilce, ale jednak i tak wciąż nie przebijają butów sportowych.  CLICK CLICK CLICK


Ostatnimi już parami butów w mojej propozycji są buty na płaskiej podeszwie są to tak naprawdę najwygodniejsze buty nadające się moim zdaniem na każdą okazje, wkońcu do takich butów zaliczamy buty sportowe ale także i baleriny które bez problemu możemy założyć do każdej sukienki. CLICK CLICK CLICK


Zaful ma również wiele innych propozycji, takie jak bluzki, koszule, kurtki, swetry, akcesoria, kosmetyki, spodnie... Mają na prawdę spory wybór w swoim asortymencie, mogę śmiało polecić ten sklep!


8 komentarzy:

  1. Białe creepersy z perełkami - dla mnie bomba! Zakochałam się w nich❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie szpilki przypadły mi do gustu. Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jaki ładne buty, muszę pokazać ten post mojej dziewczynie bo ona lubi szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne butki, ale jak dla mnie to tylko i wyłącznie deezee! <3 Na Zaful mega podobają mi się kostiumy kąpielowe i chyba się pokuszę na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki rewelacyjne! Mimo to w mojej szafie górują buty sportowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czarne creepersy :) również na co dzień raczej rezygnuję z wysokich obcasów, wygoda przede wszystkim ^^

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpileczki przepiękne, jednak nie mam szczęścia do kupowania butów przez internet. Moje stopy są bardzo wrażliwe i buty muszą być też bardzo wygodne przez co ubolewam i zazdroszczę (tak pozytywnie) tym dziewczyną, które nie mają z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super buty :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram