Odliczamy do wakacji z Sammydress


Wielkimi krokami zbliżają się nasze upragnione wakacje, jeszcze tylko 4 dni do czerwca, a 18 dni odliczając oczywiście weekendy i dni wolne do zakończenia roku szkolnego. Ja swoje oceny zdążyłam już wcześniej poprawić by nie mieć żadnych nie przyjemności gdy pogodę za oknem mamy już zdecydowanie na plusie. Teraz rozpoczyna się czas festiwali, koncertów. Jednak ja dopiero swoje wakacje rozpoczynam oficjalnie od 10 lipca ponieważ czekają mnie jeszcze egzaminy zawodowe. Dłuższych wyjazdów niestety nie mogę sobie planować ponieważ w między czasie niestety również będę miała przeprowadzane rehabilitacje. Jednak będę korzystać mimo wszystko z wakacji w 99% tym bardziej że potrzebuje dużej przerwy i oderwania się od złej, smutnej rzeczywistości.

 _______________________________________________________________________________________________________________





A jakie wy macie plany na wakacje ? Piszcie w komentarzach, kto wie może którymś z waszych planów, pomysłów się zainspiruje.

7 komentarzy:

  1. Ja z niecierpliwością czekam na urlop z pracy, który jest dopiero w sierpniu. Planuję wycieczkę, jak co roku, aby odpocząć i się zregenerować. Sesja dopiero się zaczęła, ale mam nadzieję, że szybko się skończy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak zawsze nie lubiłem wakacji tak teraz już nie mogę doczekać się 23 czerwca. Ten rok był naprawdę ciężki i potrzebuję chwili odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamierzam swój czas dobrze zaplanować i korzystać z wolnych chwil. Tobie też tego życzę.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W domu spędzę tylko 5 dni wakacji, lepiej jest rozplanować sobie wszystko wczensniej. Życzę Ci miło spędzonego czasu ;)
    mniamka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W domu spędzę tylko 5 dni wakacji, lepiej jest rozplanować sobie wszystko wczensniej. Życzę Ci miło spędzonego czasu ;)
    mniamka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na mój upragniony urlop i jade nad morze nareszcie odpocząć od tego wszystkiego.;) a później może jakieś sporadyczne wypady na weekend ze znajomymi a tak to praca.;) super post urzekły mnie te słodkie świecące buciki są mega.*-* :)
    http://mojezyciemojepomyslymojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram